Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@16:56:35 GMT

اتفاقی که پرسپولیس برانکو را نیمه جان کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۱۲۹۹

اتفاقی که پرسپولیس برانکو را نیمه جان کرده است

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بازی‌های پی در پی، پرسپولیسِ برانکو را نیمه جان کرده است. به طوری که تیم پرسپولیس تنها تیمی بود که تعطیلات نیم‌فصل نداشت و در فاصله دو هفته‌ای که همه به استراحت پرداخته بودند، مشغول بازی بود. تیم برانکو به خاطر حضور در نیمه‌نهایی آسیا، فرصت نکرد که مسابقه‌اش در هفته هشتم را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که منجر شد این دیدار به تعطیلات نیم‌فصل منتقل شود و اولین رویایی این فصل برانکو و کمالوند به تاریخ ۲۰ آذر برسد. چهار روز بعد، پرسپولیس با بادران آخرین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی را برگزار کرد. سپس همان شب قرعه جدید اعلام شد و پرسپولیس چهار روز بعد از بازی با بادران هم مقابل نفت آبادان قرار گرفت. اتفاقی که باعث شد خستگی از ساق پای بازیکنان تیم نمود پیدا کند.

 

اما این پایان فرسایش پرسپولیس نیست. تیم برانکو چهار روز بعد باید در اولین دیدار دور برگشت به اهواز سفر کند. آن هم خیلی زود بعد از دیدار ۱۲۰ دقیقه‌ای که امروز برگزار کرد. بعد از سفر به اهواز، باید سریعا به تهران برگردد و باز هم فاصله این بازی پرسپولیس تا مسابقه حساس با تراکتورسازی در تهران، فقط چهار روز است. از آن به بعد همه خبری از تعطیلی نیست و پرسپولیس هفته‌ای یک بازی در لیگ دارد. تنها اتفاقی که ترمز صدرنشین لیگ را بکشد.

فرتاک

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

دیدار رفت شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین ماه برگزار شد و شهداب یزد با پیروزی سه بر یک برابر شهرداری ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌تر شد.

در دیدار برگشت دو تیم که از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه هشتم فروردین) برگزار شد، شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به روز جمعه دهم فروردین ماه موکول شود.

تیم‌های شهداب و ارومیه در مرحله مقدماتی در دو دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که در مسابقه رفت (۲۹ آذر) نماینده ارومیه سه بر دو به پیروزی رسید و در دیدار برگشت (۱۶ اسفند) شهداب سه بر صفر فاتح میدان شد. در دیدار‌های نیمه‌نهایی هم دو تیم در تعداد برد برابر شدند تا سومین دیدار نیمه نهایی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال پسر ایران و مهدی مهدوی از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

مسعود یزدان‌پناه به عنوان نماینده سازمان لیگ و اسماعیل صباغ به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور داشتند.

امید فولادی‌وندا داور اول، اسماعیل رزقی داور دوم و قادر صادقی داور ویدئو‌چک این مسابقه بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد