Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير نفت گفت: ابهاماتي درباره سخنان رئيس جمهور در زمينه نحوه افزايش قيمت بنزين و گازوئيل مطرح شد، در واقع نظر رئيس جمهور اين است که مجموع قيمت اين دو فرآورده از نصف قيمت جهاني آنها بعد از افزايش بيشتر نخواهد شد.
به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، بيژن زنگنه گفت: ابهاماتي درباره سخنان رئيس جمهور در زمينه نحوه افزايش قيمت بنزين و گازوئيل مطرح شد، در واقع نظر رئيس جمهور اين است که مجموع قيمت اين دو فرآورده از نصف قيمت جهاني آنها بعد از افزايش بيشتر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اگر قيمت بنزين يک هزار تومان و گازوئيل 300 تومان محاسبه کنيم، قيمت جهاني اين دو فرآورده اکنون بالاي 4 هزار تومان است و منظور اين بود که قيمت مجموع بنزين و گازوئيل در هر شرايطي و با هر افزايشي بيشتر از 2 هزار تومان نخواهد شد.
وزير نفت ادامه داد: درباره پيشنهاد وزارت نفت براي قيمت بنزين و گازوئيل در لايحه بودجه سال 97 هم ما پيشنهاد قيمت نمي دهيم و دولت هر زماني که تصميم به اضافه کردن قيمت گرفت اعلام مي شود و هنوز اين موضوع در مرحله اي نيست که بتوان قيمتي را براي اطلاع مردم اعلام کنيم.
وي تصريح کرد: درخصوص مطرح شدن قيمت هاي هزار و 500 و 400 تومان براي بنزين و گازوئيل در خبرگزاري ها نيز اين قيمت ها را من هم شنيده ام اما تا زماني که دولت اعلام نکرده همه چيز را بايد شايعه دانست.
وي اظهار داشت: درباره ميزان افزايش قيمت بنزين و گازوئيل بي اطلاعم و آقاي رئيس جمهور سقف افزايش را اعلام کرده است، البته ما گزينه هاي مختلفي را مطرح کرديم و هر نوعي که تصميم گيري شود آماده اجرا هستيم.
به گزارش فارس، پيش از اين پايگاه اطلاع‌رساني دولت درباره پيشنهاد بنزين 1500 و گازوئيل 400 توماني در بودجه 97 خبر داده بود.
بر اين اساس، اين اولين بار است که مجموع دو قيمت حامل انرژي که تقريبا هيچ اثر جايگزيني با هم ندارند اعلام شده و درباره مجموع قيمت دو حامل در دولت تصميم‌گيري مي‌شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس