Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@09:34:01 GMT

تکذیب لغو پروازهای امارات به ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۱۶۴۷

تکذیب لغو پروازهای امارات به ایران

یک منبع آگاه با تکذیب خبر توقف پروازهای امارات به ایران گفت: قرار است با تصمیم سازمان هواپیمایی کشوری سهم پروازهای شرکت‌های هواپیمایی اماراتی به ایران کاهش پیدا کند.یک منبع آگاه با تکذیب خبر توقف پروازهای امارات به ایران گفت: قرار است با تصمیم سازمان هواپیمایی کشوری سهم پروازهای شرکت‌های هواپیمایی اماراتی به ایران کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین /یک منبع آگاه درباره انتشار خبر توقف پروازهای الاتحاد امارات به تهران در برخی منابع خبری خارجی گفت: موضوع قطع پروازهای دو کشور به هیچ وجه صحت ندارد  بلکه قرار است سهم پروازهای شرکت‌های امارات به ایران کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سهم پروازهای ایرلاین‌های اماراتی در مسیرهای پروازی دو کشور بیش از سهم پرواز ایرلاین‌های داخلی است افزود: برای اینکه میزان پرواز شرکت‌های هواپیمایی دو کشور به یک نقطه تعادل برسد، قرار است با تصمیم سازمان هواپیمایی کشورمان، تعداد مجوزهای شرکت های اماراتی با هدف حمایت اقتصادی از ایرلاین‌های داخلی کاهش یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کاهش پرواز شرکت های اماراتی به ایران ناشی از تصمیم گیری مقامات اماراتی نیست، گفت: در خصوص کاهش پرواز شرکت هواپیمایی الاتحاد امارات نیز با همین هدف قرار است از تاریخ پنجم دی ماه پروازهای این شرکت به ۲ پرواز در هفته کاهش یابد.

/مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا هشتمین روز از نوروز ۱۴۰۳، دو میلیون و ۴۶ هزار و ۹۰۱ مسافر در بخش هوایی جابجا شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان گفت: از ۲۴ اسفند تا هشتمین روز از نوروز ۱۴۰۳ دو میلیون و ۴۶ هزار و ۹۰۱ مسافر در بخش هوایی جابجا شده‌اند. پذیرش و اعزام این تعداد مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۶ هزار و ۷۲۸پرواز (نشست و برخاست ) انجام شده‌است.

یازرلو در ادامه ضمن اشاره به رشد قابل توجه جابجایی مسافران بخش هوایی نسبت به بازه زمانی نوروز گذشته از دستور ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت:  با دستور کاپیتان محمدی‌بخش علاوه بر حضور کارشناسان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به همراه نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ به شرکت‌ها در مرکز «مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی OCC» (در بازه زمانی ۶ صبح الی ۲۴)، بازرسان این سازمان در فرودگاه‌های سراسر کشور  نیز حضور دارند.

به گفته سازمان هواپیمایی کشوری مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا قصور در خدمت‌رسانی، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری را مطلع نموده تا در سریعترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاه چگونه زیر بارِ جدایی بحرین رفت؟/ ایران از اماراتی شدن بحرین جلوگیری کرد
  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا برای مدیریت سوخت در پروازهای «هما»
  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پروازهای بین المللی «هما»
  • صرفه جویی ۳۰ هزار یورویی برای دریافت ممیزهای مجازی در پروازهای بین المللی
  • جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین
  • جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین
  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!