Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:23:46 GMT

چند راه برای شناخت عطر تقلبی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۱۸۸۶

چند راه برای شناخت عطر تقلبی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بقایی  رییس انجمن شیمیدان های کازمتیک کشورهای خاورمیانه درحاشیه سفر خود به کرمان در پاسخ به این سئوال که عطر تقلبی را چگونه تشخیص دهیم گفت: برای تشخیص عطر مجاز از غیرمجار مقداری عطر را در دستتان لمس کنید، اگر احساس چربی کردید شک کنید به اینکه این عطر اصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بقایی افزود: عطر در پروسه انحلالی بین حلال و الکل قرار می گیرد و نباید چرب باشد اگر چربی را احساس کردید بدانید که تقلبی است.


وی ادامه داد: از دیگر روش های تشخیص، مدت زمان ماندگاری عطر است، عطرهای خوب باید تا چهار یا هشت ساعت بماند معمولا بوی عطرهای نامرغوب سریع می رود.


وی اضافه کرد: حتما به اسم و آن چه بر روی شیشه عطر چاپ شده توجه کنید اگر نوشته ها به راحتی پاک شوند باید به اصل بودن آن عطر شک کرد.


وی کار نکردن خوب اسپری و قیمت هم از دیگر راههای تشخیص اصل بودن عطر عنوان کرد.


انتهای پیام/س

 

روش های تشخیص مدت زمان ماندگاری عطر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار
  • چگونه ایرپاد های فیک را از اصل تشخیص دهیم؟
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟