Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد خشمگین 38 ساله ساعتی قبل و درجنایتی هولناک،همسرجوانش را مقابل چشمان فرزندانش کشت وبعدهم خودزنی کرد.

ایران آنلاین / به گزارش ایران آنلاین ،دقایقی قبل ماموران کلانتری 103 گاندی از وقوع جنایت خانوادگی درخیابان جردن با خبرشدند.بلافاصله نیزتیمی ازماموران راهی محل واقعه شدند.آنها پس ازورود به خانه با پیکر زن جوانی روبروشدندکه مقابل چشمان حیرتزده دختر 12 ساله و پسر سه ساله اش روی زمین افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوهرش نیزبا پیکری نیمه جان روی زمین افتاده بود.دقایقی بعد وهمزمان با رسیدن امدادگران اورژانس ،مرد نیمه جان به بیمارستان انتقال یافت.درادامه بررسی های تخصصی کارآگاهان و بازپرس کشیک جنایی تهران مشخص شد این جنایت به دلیل اختلاف های شدید خانوادگی رخ داده است.درحال حاضرتحقیقات دراین باره ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مردی در بیرجند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، به دنبال کشف جسدی در بیرجند امروز "زارعی" بازپرس دادسرای مرکز استان به همراه تیم پزشکی قانونی و انتظامی در محل حاضر شد و دستورات اولیه را صادر کرد.

بنا به این گزارش هویت متوفی و اولیای دم نیز شناسایی شده و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد که علت فوت در دست بررسی است و رسانه‌ها از گمانه زنی اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان