Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:41:52 GMT

تیزر فصل سوم «شهرزاد» را ببینید

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۲۱۰۲

تیزر فصل سوم «شهرزاد» را ببینید

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB در حالی قسمت اول از فصل سوم سریال «شهرزاد» نهم بهمن‌ماه عرضه می شود که به تازگی تیزر این مجموعه رونمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، فصل سوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی که در بستری عاشقانه و تاریخی روایت می‌شود از نهم بهمن‌ماه در شبکه نمایش خانگی و همچنین در قالب نمایش آنلاین توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل سوم نیز مانند ۲ فصل قبل، دوشنبه‌ها منتشر خواهد شد.

تصویربرداری فصل سوم سریال «شهرزاد» که از شهریورماه در حال تولید است همچنان با حضور همه بازیگران ادامه دارد و داستان آن ادامه‌ای بر ماجراهای عاشقانه ۲ فصل قبل خواهد بود.

داستان‌های عاشقانه سریال «شهرزاد» از کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و سه نسل از هنرمندان ایرانی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در یک بازی حساس مقابل فولاد خوزستان به برتری یک بر صفر رسید. یکی از حاشیه‌های جالب این مسابقه به برخورد گرم حامد لک و عبدالله ویسی برمی‌گشت.

قبل از شروع مسابقه حامد لک دروازه‌بان باتجربه مسی‌ها به سمت نیمکت فولاد رفت و با عبدالله ویسی نفر اول این نیمکت ملاقاتی صمیمانه داشت.

لک که در صبای قم با سرمربیگری عبدالله ویسی چندین سال قبل اولین بازی‌های خود در لیگ برتر را انجام داد، همچنان رابطه صمیمانه‌ای با سرمربی کنونی فولاد دارد و به همین خاطر قبل از بازی گذشته با او دیداری جذاب داشت.

حامد لک حالا با گذشت دو روز از مسابقه فولاد و مس با انتشار تصویری از خودش و عبدالله ویسی با تمجید از این سرمربی باتجربه پرداخته است. لک در این خصوص در صفحه شخصی خود نوشت: «وقتی هنوز 18 سالم نشده بود، شما به من اعتماد کردید و در لیگ برتر به من فرصت دادید تا خودم را نشان دهم.»

او خطاب به عبدالله ویسی اضافه کرد: «آقا عبدالله عزیز، همیشه در قلب من جای دارید و تا ابد مدیون شما هستم. شما لایق بهترین‌ها هستید و امیدوارم در ادامه فصل و سالیان آینده موفق باشید.»

دیگر خبرها

  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی
  • ببینید | شیرجه بهمن هاشمی به پشت مبل برای خداحافظی!