Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری کل استان خوزستان از راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در همه شهرهای خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حجاریان عصر امروز در آئین افتتاح اولین دفاتر خدمات الکترونیک قضائی آبادان اظهار کرد: در استان خوزستان سه دفتر خدمات الکترونیک قضائی در اهواز داریم و با برنامه‌های پیشنهادی مرکز آمار و فن‌آوری اطلاعات قوه قضائیه طی دو سال گذشته، توانستیم در استان خوزستان مجوز راه‌اندازی ۴۰ دفتر خدمات الکترونیک قضائی را از این مرکز اخذ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت آبادان، راه‌اندازی سه دفتر خدمات الکترونیک قضائی برای این شهر در نظر گرفته شده است و این دفاتر در سایر شهرستان‌های استان نیز راه‌اندازی می‌شود.

معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه ساعت فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضائی به صورت اداری است، توضیح داد: برای افزایش ساعات اداری می‌توانیم پیشنهاد بدهیم که ساعت کاری آنها را مرکز آمار بررسی کند تا در صورتی که ضرورت داشته باشد، افزایش پیدا کند.

حجاریان با بیان اینکه کارکنان قضائی و اداری دادگستری‌ها تلاش‌های زیادی برای خدمات‌رسانی مردم می‌کنند، عنوان کرد: حجم مراجعه مردم بالا است و با توجه به محدودیت مکانی که در ساختمان دادگستری است، از لحاظ منابع انسانی شاید نتوان به موقع خدماتی را ارائه داده و ازدحام مردم را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر خدمات الکترونیک قضائی با کد «۹۶۳۱۳۰۱۷» به نشانی آبادان، میدان طیب، گلستان ۴ و دیگر دفتر خدمات الکترونیک قضائی با کد «۹۶۳۱۳۰۱۶» به نشانی آبادان، بلوار قدس (ایستگاه ۵)، بین بهار ۳۲ و ۳۳ قرار دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش و فناوری نان در خوزستان به منظور توسعه صنعت غله و نان با همکاری مرکز غله، سازمان فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری ازستان در اهواز، گفت: این همکاری راهبردی میان این نهاد‌ها با هدف ارتقای دانش و توانمندی‌های مرتبط با صنعت غله و نان، آموزش متخصصان و انتقال فناوری‌های نوین در این حوزه صورت گرفته است.

سیدیحیی میرزایی افزود: این مرکز با توجه به نیاز‌های روزافزون صنعت غله و نان در خوزستان و لزوم ایجاد یک مرجع تخصصی در زمینه آموزش و ترویج فناوری‌های نوین برای توسعه بهره‌وری، کیفیت و راندمان در صنعت غله و نان تاسیس شده است.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان متولی حوزه فناوری در استان، در راه‌اندازی این مرکز نقش مهمی داشته است و با ایجاد همکاری با پارک علم و فناوری، مرکز آموزش و فناوری غله و نان قادر خواهد بود به بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و امکانات موجود در پارک، از جمله آزمایشگاه‌ها و فضا‌های کارآفرینی، بهبود فرآیند‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های نوین را در صنعت غله و نان به کار ببرد.

میرزایی با اشاره به لزوم دیده شدن نقش پارک علم و فناوری در زندگی مردم، اضافه کرد: حضور پارک در این مرکز باعث اثرگذاری پارک علم و فناوری در زندگی مردم خواهد شد.

وی می‌گوید: مرکز آموزش و فناوری غله و نان با همکاری مرکز غله، سازمان فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری خوزستان، به عنوان یک نمونه موفق از همکاری بین نهاد‌ها برای توسعه صنعت غله و نان در استان خوزستان می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر مناطق و استان‌ها در کشور مطرح شود. این اقدام مهم باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات غله و نان در استان خواهد شد و به توسعه پایدار این صنعت اساسی کشور کمک خواهد کرد.

محمد راضی جلالی، معاون استاندار خوزستان در این مراسم گفت: این مرکز به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان فعالیت خواهد کرد و با توسعه مهارت‌ها و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین باعث بهبود کیفیت نان در استان خواهد شد.


شهرام ملایی هزاروندی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: به منظور توسعه اشتغال و  رونق تولید، افزایش بهره وری، توانمند سازی منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص و ماهر و در اجرای قانون الزام فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اهداف تعیین شده برای شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود انعقادتفاهم نامه همکاری سه جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی، پارک علم و فناوری استان منعقدشد

وی افزود: افزایش کیفیت نان، تدوین و بازنگری استاندارد‌های آموزشی و ارزشیابی حرف و مشاغل مورد نیاز صنعت نان،  اجرای آموزش مهارت‌های تخصصی، عمومی و سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای شاغلان و فراهم کردن زمینه اشتغال و به کارگیری دارندگان گواهینامه مهارت، تبادل اطلاعات، تجارب و توانمندی‌های علمی، فنی، آزمایشگاهی و پژوهشی، برگزاری مسابقات ملی مهارت و کارگری، اعطای مجوز مرکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی همچنین اعطای مجوز واحد پذیرنده آموزش در محیط واقعی کار، نظارت بر عملکرد کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان، تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت گندم، نان و آرد، حمایت مادی و معنوی پارک از طرح‌های نوین، همکاری برای تاسیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری، برگزاری رویداد‌های استارت آپی و نمایشگاه از موضوع تفاهم‌نامه همکاری میان این سه نهاد است.

ملایی هزاروندی ادامه داد: این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت ۲ سال معتبر است و استمرار همکاری، ادامه فعالیت، بازنگری، تصحیح و یا اعمال تغییرات در مفاد آن، منوط به توافق طرفین است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد