Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@15:41:10 GMT

کرار جاسم: ما تا آخر پشت سر کمالوند می‌مانیم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۲۲۱۳

ساعت 24- بازیکن تیم صنعت نفت می‌گوید: ما تا آخر پشت سر سرمربی تیم‌مان هستیم.

کرار جاسم بازیکن تیم نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در جمع خبرنگاران گفت:‌ من به تیم پرسپولیس خیلی احترام می‌گذارم. این تیم بزرگترین تیم آسیاست و یکی از بهترین مربی‌های آسیا را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر دیگر من این است که بهترین مربی آسیا فراز کمالوند است. از خدا می‌خواهم که در مرحله بعدی هم پیروز شویم. ما تا آخر با آقای کمالوند هستیم. اگر او برود ما هم می‌رویم و اگر بماند ما هم می‌مانیم. تیم صنعت نفت آبادان برای ما مثل یک خانه است و اگر یک مسئول بزرگی مثل آقای کمالوند از این تیم جدا شود همگی ما هم می‌رویم و اگر قرار است با فسخ قراردادمان جریمه شویم برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

او در ادامه گفت: ما آمده‌ایم به این شهر تا برای مردم این شهر بازی کنیم چرا که من عرب هستم و اکثر مردم آبادان هم عرب هستند. من برای آبادانی‌ها می‌جنگم.

کرار در رابطه با داوری بازی گفت: داور بسیار عالی قضاوت کرد.

او در پاسخ به این سوال که سیدجلال حسینی به قضاوت داور اعتراض داشت، اظهار کرد: سیدجلال حسینی بازیکن بزرگی است و من همیشه به او احترام می‌گذارم.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت بختیاری عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: چهار نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۲ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.

بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت ماه) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور اول در آبادان به طور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.

وی، تعداد شعب اخذ رأی را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و بیان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رأی از مردم آبادان را بر عهده دارند.

کد خبر 6088179

دیگر خبرها

  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • آقاتهرانی: پای کار اجرای طرح نور پلیس می‌مانیم
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد