Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@23:43:23 GMT

تشدید نظارت برای شب‌ یلدا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۲۵۱۹

صراط: رییس سازمان تعزیرات حکومتی از افزایش کمی گشت‌های مشترک تعزیرات و افزایش نظارت این سازمان برای شب یلدا خبرداد.
به گزارش ایسنا،جمال انصاری در گفت‌وگویی با اشاره به نظارتی که سازمان تعزیرات در شب یلدا بر اقلام مورد نیاز مردم خواهد داشت، اظهار کرد: گشت‌های مشترک به صورت مستمر ادامه دارد. طبیعی است به این مناسب گشت‌ها را از نظر کمی افزایش دهیم، همچین سازمان‌های همکار موظف و مکلف را با خود همراه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طبیعی است در دل این موضوع کمیت مواردی که بر ما محول شده، افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به سازوکارهای داخلی مجموعه هم شاهد حضور بیشتر و مستمر تر در شعب داخل استان‌ها خواهیم بود. شعب را تقویت کردیم. به دنبال آن هستیم از فرصت‌های موجود بیشتر استفاده کنیم.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: طبیعی است بخش زیادی از این نظارت‌ها، پیشینی است. که در این موضوع سازمان‌های همکار مانند سازمان حمایت و دیگران باید نظارت خود را تشدید کنند، نشستی با آن‌ها صورت گرفته، دیدگاه آن‌ها هم این بود که باید در این زمان نظارت خود را تقویت کند. طبیعی است در این موارد نظارتی زمینه برخورد هم وجود داشته باشد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ایرانی با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی افراد سودجو قصد سوء استفاده از شرایط فعلی بازار را دارند تا با افزایش خودسرانه قیمت ها، نظم عمومی بازار را بر هم بزنند افزود: افرادی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده بودند، با ورود به موقع کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، موضوع بررسی و پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی با عنوان تخلف گران‌فروشی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی به افزایش خودسرانه نرخ ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل هم اشاره کرد و گفت: با قیمت گذاری خودسرانه طبق قانون برخورد می شود و تا بازگشت قیمت‌ها به حالت منطقی، بازرسی‌های سرزده از میدان میوه و تره بار و برخورد جدی با متخلفان ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • افزایش ۲۵درصدی صادرات مکمل های دارویی و فراورده های طبیعی
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • اردن: ایران قصد افزایش تنش ندارد
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • روسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه است
  • زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • رسیدگی فوری به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان