Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@23:08:12 GMT

عقب نشيني بارسا از تلاش براي جذب گريزمان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۲۵۵۶

عقب نشيني بارسا از تلاش براي جذب گريزمان

خبرگزاري آريا - باشگاه بارسلونا اعلام کرد شايعات مربوط به تلاش اين تيم براي جذب آنتوان گريزمان صحت ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، در روزهاي اخير اخبار و شايعات زيادي در مورد احتمال انتقال گريزمان به نوکمپ و آغاز مذاکرات مسئولان اين باشگاه با ستاره فرانسوي به گوش رسيد که اين اخبار امروز با واکنش شديد باشگاه اتلتيکومادريد مواجه شد و آنها تهديد کردند از بارسلونا به فيفا شکايت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما مارکا فاش کرد که يکي از سخنگويان باشگاه بارسلونا در مصاحبه اي با اين نشريه با تکذيب خبر مذاکرات بارسلونا و گريزمان، تاکيد کرد که اين باشگاه مرتکب اشتباهي نشده است. اين در حاليست که گيلرمو آمور، مدير ورزشي بارسلونا در روز دوشنبه احتمال جذب گريزمان را رد نکرد.
اگر خبر مذاکرات بارسلونا و گريزمان تاييد مي شد، امکان داشت مجازات هايي از جمله محروميت بارسلونا از بازار نقل و انتقالات براي اين تيم صادر شود و به نظر دليل عقب نشيني مديران بارسا ترس از اين اتفاق بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر