Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:43:17 GMT

باید ایرانجوان را با نتیجه‌ای خوب شکست دهیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۲۸۳۲

باید ایرانجوان را با نتیجه‌ای خوب شکست دهیم

عضو کمیته فنی استقلال گفت: شرایط تیم رفته رفته بهتر شده و حداقل انتظار از تیم این است که ایرانجوان را با نتیجه‌ای خوب شکست دهیم.

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بهترین بازی استقلال را با شفر مقابل سپاهان دیدیم و این بازی نشان داد که می توان به این تیم امید داشت. تعطیلات از نظر ما بد زمانی بود و اگر بازی ها ادامه داشت شرایط تیم بهتر هم می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با تجربه ای که در شفر سراغ داریم می دانیم او می تواند همین شرایط را برای تیم حفظ کند.

وی در خصوص دیدار این تیم در جام حذفی مقابل ایرانجوان بیان داشت: حریف این مرحله استقلال یک تیم لیگ یکی است که در جدول این مسابقات هم شرایط مناسبی ندارد. این تیم گل های زیادی خورده و ساختار دفاعی خوبی ندارد. لذا از استقلال انتظار می رود که با ارائه یک بازی کاملا برتر در ورزشگاه آزادی این حریف را با نتیجه ای خوب شکست دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط فنی این تیم اظهار نمود: عملکرد شفر در این مدت قابل قبول بوده و انتظار می رود در نیم فصل دوم شرایط این تیم بهتر از قبل شده و بتوانیم خیلی زود تیم را در رده های بالای جدول مشاهده کنیم.

کارگرجم با اشاره به مصدومیت دو سه بازیکن از استقلال و غیبت آنها در این دیدار بیان داشت: این بازی نمی تواند آنقدر سنگین باشد که غیبت دو سه بازیکن در روند تیم تاثیرگذار باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب مقابل استون ویلا با نتیجه ۲-۰ شکست خورد و شانس رسیدن دوباره به صدر جدول را از دست داد. حالا همه چیز در دست منچسترسیتی است و اگر آنها تا پایان فصل در همه بازی‌هایشان پیروز شوند، می‌توانند بار دیگر آرسنال را در کورس قهرمانی شکست دهند و مقام قهرمانی را به‌دست بیاورند.

دکلان رایس که در این مدت یکی از بهترین بازیکنان آرسنال بوده است، پس از این بازی درباره ناکامی تیمش گفت: «اکنون ما باید در لیگ قهرمانان اروپا در برابر بایرن مونیخ به این نتیجه واکنش نشان دهیم. ما برای آن آماده خواهیم بود. ما باید این باخت را فراموش کنیم. گذشته است. این یک بازی فوتبال است. ما شکست خوردیم اما باید برگردیم.

این یک فرصت عالی برای ماست تا با حذف بایرن هم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسیم هم اتفاقات امروز را فراموش کنیم. سفر به آلیانز آرنا، یک شب ویژه خواهد بود. حالا زمان آن است که جوراب‌هایمان را بالا بکشیم و به همه نشان دهیم که چرا در این جایگاه هستیم.

هنوز چیزی به پایان نرسیده، شش بازی دیگر باقی مانده است. ما در موقعیتی مناسب و عالی هستیم، دو امتیاز عقب هستیم و شش بازی مانده.»

دیگر خبرها

  • انریکه: بازی رفت حق‌مان باخت نبود، فردا می‌بریم
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • گرگان، اولین تیم نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • ۲ امتیاز حیاتی از رقابت طلا و مس در نقش‌جهان/مرتجی: آینده خوبی در انتظار است
  • کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران: انتظار نداشتم این همه بازی برای تیمم انجام دهم