Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در پانصد و شصت و هشتمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.   کله‌پاچه هم به جمع وارادات قاچاق پیوست
مهاجرانی که جمعیت‌شان در برخی شهرها با جمعیت بومی برابری می‌کند
اظهارات جنجالی ده‌نمکی درباره فساد
نظر آیت‌الله مکارم‌شیرازی درباره پرداخت و قطع یارانه
اگر پشت فراریان مالیاتی به بانک‌ها گرم است؛ پشت بانک‌ها به کجا گرم است؟    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     تهیه متن و تنظیم : شبیر مهدوی
گوینده: ستاره حاجی زاده

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی