Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز پنج‌شنبه نشستی اضطراری به درخواست کشورهای مسلمان و عربی برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در این نشست 193 عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره تصمیم اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی رایزنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع آگاه، مجمع عمومی سازمان ملل متحد احتمالا درباره پیش‌نویس قطعنامه‌ای رأی‌گیری خواهد کرد که در آن موضوع لغو تصمیم اخیر دونالد ترامپ مطرح شده است.

پیش از این، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد اعلام کرد که نسبت به حمایت گسترده از چنین قطعنامه‌ای امیدوار است.

این اقدام مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حالی صورت خواهد گرفت که پیشتر شورای امنیت سازمان ملل متحد نتوانست قطعنامه پیشنهادی مصر درباره قدس را به علت وتوی آمریکا به تصویب برساند.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، دفتر نخست وزیر جامائیکا اعلام کرد: تصمیم گرفتیم به طور رسمی کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسیم.

این در حالی است که در هفته های اخیر در پی تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه، موج جدیدی از سوی کشورهای مختلف جهان در زمینه به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین به راه افتاده است.

چند روز پیش جمهوری باربادوس (در حاشیه دریای کارائیب) کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ را به رسمیت شناخت.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از اقدام جمهوری باربادوس در به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس در مرزهای سال ۱۹۶۷ استقبال می‌کنیم.

این در حالی است مقامات الجزایر پس از وتوی اخیر آمریکا، تصمیم دارند مجدداً پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را در شورای امنیت طرح کند.

هفته گذشته آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد. آمریکا در ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی، قطعنامه ارائه شده به شورای امنیت برای قبول عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد. ۱۲ کشور به این قطعنامه رأی موافق و دو کشور رأی ممتنع داده بودند.

کد خبر 6087589 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس