Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:26:43 GMT

فخرفروشی بچه پولدار روسی در اینستاگرام +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۳۳۴۹

فخرفروشی بچه پولدار روسی در اینستاگرام +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جوان پولدار روسی با خودروی آخرین مدل خود در خیابان سنپترزبورگ با سرعت وحشتناکی ویراژ داد و ویدئوی آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. این جوان روسی با نهایت سرعت دور میدان واقع در خیابان سن‌پترزبورگ در مقابل انظار عموم ویراژ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتشار این ویدئو در اینستاگرام با هجوم کاربران روبه رو شد. افراد زیادی با حمله به صفحه این جوان روسی به این موضوع واکنش نشان داده و آن را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. 

در ویدئویی که این بچه پولدار روسی منتشر کرد، او با حالتی غیرعادی و بی‌اعتنا به رانندگان دیگر جاده را به دور میدان اسحاق واقع در سنپترزبورگ می‌چرخد، به طوری که هر لحظه احتمال برخورد با خودروهای دیگر و وقوع تصادفی وحشتناک می‌رفت.

صحنه‌های این خودنمایی خطرناک در ادامه ارائه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/ ویراژ خطرناک بچه پولدار روسی در خیابان سن‌پترزبورگ خشم کاربران را برانگیخت  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور 1403 اظهار داشت: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (ع) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسرد کننده خواند و گفت: امروز می‌بینیم که به‌فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

غفوری افزود: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، عنوان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که با فکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

غفوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جزء بهترین کارهایی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) هم واقع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است