Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@12:50:14 GMT

احتمال تغییرات ساختاری در آکادمی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۳۵۶۶

احتمال تغییرات ساختاری در آکادمی استقلال

احتمال این که در آینده‌ای نه چندان دور تغییراتی در چارت آکادمی استقلال و نحوه مدیریت بر آن ایجاد شود وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آکادمی استقلال از جمله حاشیه دارترین بخش‌های باشگاه استقلال در یک دهه اخیر بوده است. در همه سالهای گذشته مدیران آکادمی استقلال و تعدادی از مربیان تیم‌های پایه این باشگه مورد نقد و بعضا اتهام‌هایی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اصغر حاجیلو و رضا رجبی گرفته تا حسن روشن و علی سامره و دیگران. در پاره‌ای مواقع هم برخی از دست اندرکاران آکادمی استقلال علیه یکدیگر موضع گیری کرده و حتی کار به شکایت کشیده شده که معروف ترین آنها درگیری حسن روشن با رضا رجبی، حسن روشن با علی سامره، صادق ورمزیار با پرویز برومند و صادق ورمزیار با سیاوش اکبرپور است.

مدیریت این آکادمی نزدیک به دو سال است که بر عهده صادق ورمزیار کاپیتان پیشین آبی‌پوشان است. گرچه به ظاهر فعلا خبر خاصی در این آکادمی نیست و آرامش بر فضای آن برقرار است و بحث شکایت و دعوایی وجود ندارد، اما شرایط آکادمی این باشگاه خیلی هم روبراه نیست و رضایت مندی کامل از آن وجود ندارد.

احتمال این که به زودی تغییراتی در چارت آکادمی و نحوه اداره و مدیریت آن ایجاد شود زیاد است. به احتمال زیاد یک ترکیب چند نفره از برخی پیشکسوتان استقلال بعنوان هیات امنای آکادمی انتخاب می شوند تا نظارت بیشتری بر عملکرد تیم های پایه استقلال ایجاد شود.

مهر

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد / احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر زبردست ، با توجه به نمایش اقتدار نظامی ایران با نام وعده صادق و بازخوردهای جهانی اظهار کرد: بی تردید نباید تاثیر این تنش منطقه ای را بر بازار نادیده گرفت، اما این مساله تاثیر آنچنانی بر افزایش نرخ ارز نداشت و برخلاف فضاسازی‌ها و پیش‌بینی‌های قبل از عملیات، روند قیمتی چندان دچار نوسان طولانی و عمیقی نشد.

وی ادامه داد: مطمئنا با آرام شدن منطقه و عدم بروز تنش‌های جدید می توانیم منتظر ثبات بیشتر در بازار ارز باشیم. البته فعلا با عدم واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق مواجه هستیم که همین موضوع نیز می تواند قیمت ارز را در یک کانال مشخص و ثابت نگه دارد. ما در شب انجام عملیات وعده صادق تا ساعات بامدادی روز بعد، شاهد افزایش قیمت دلار تا ۷۰ هزار تومان بودیم که این موج هیجانی ناشی از تنش‌های سیاسی به سرعت فروکش کرد و دلار دوباره به کانال‌های قبلی بازگشت.

عضو کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی ایران افزود: معتقدم اعلام عدم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در حمله و پاسخ احتمالی به ایران نیز در کاهش قیمت ارز تاثیرگذار بود که مطمئنا این موضع گیری آمریکایی‌ها به دلیل توان بالای ایران در مواجهه با تنش‌های منطقه‌ای صورت گرفته است.

زبردست با اظهار امیدواری به کاهش بیشتر قیمت ارز در روزهای آتی گفت: قطعا اگر شرایط به همین گونه پیش برود می توان امیدوار بود که کاهش قیمت ارز ادامه دار باشد؛ چراکه با اعلام موضع آمریکا نسبت به وعده صادق و عدم پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی، دلیلی برای نگرانی بیشتر مردم و فعالان اقتصادی در بازار وجود ندارد.

وی در پایان ادامه داد: بی تردید نوسانات اخیر ارزی دلیل سیاسی دارد، وگرنه افزایش عجیب قیمت دلار در عرض یک شب، هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد.

منبع: روزنامه همشهری

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد / احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد | احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد