Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:34:59 GMT

اشتغال به یک بحران برای جامعه ومسئولان تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۳۷۲۰

اشتغال به یک بحران برای جامعه ومسئولان تبدیل شده است

یاسوج- فرماندار بویراحمد گفت: اشتغال به یک بحران برای جامعه ومسئولان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم نظری شامگاه سه شنبه در کارگروه اشتغال شهرستان بویراحمد افزود: متاسفانه در برخی موارد بدلیل نداشتن شغل وکار مناسب، جوانان ما دچار آسیبهای فراوانی شده اند.

وی با بیان اینکه اشتغال جوانان بسیاری از معضلات اجتماعی را رفع می کند، تصریح کرد: نشست کارگروه اشتغال می تواند در راستای رفع مشکل بیکاری و راهکارهای مهم موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بررسی مانده تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بانکی ابلاغی از سوی کمیته امداد به منظور جذب سهم شهرستانی آن در بانکهای عامل و اجرای طرح روستا تعاون در روستاهای پایلوت را از موضوعات مورد بررسی در نشست عنوان کرد.

نظری افزود: وضعیت اجرای طرح کارورزی وراهکارهای مناسب برای اشتغال فراگیر و تسهیلات مشاغل خانگی در سطح شهرستان بویراحمد نیز از دیگر موارد مورد بررسی در این شورا است.

وی با بیان اینکه در راستای اشتغال همکاری و تعامل بین دستگاهها و بانکها ضرورت دارد، گفت: برای مردم نباید فراتر از قانون تکلیف ایجاد کرد و اعمال شرایط پیچیده بانکی بار مشکلات مردم را مضاعف می کند.

نظری اظهار داشت: شرایط پرداخت وام بانکها، شرایط سخت و دشواری است که این امر نیازمند بازنگری بانکهای عامل و بانک مرکزی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.
وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.
روستا با اشاره به اینکه آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کار‌های بیهوده هیچ نفعی برای مردم نداردو باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود ادامه داد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.
شهردار جدید سی‌سخت هم گفت: اهل حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
سجاد بهرامی، افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است.

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست زمین در شریان‌های حیاتی کشور بررسی شد
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان
  • اقتدار ایران اسلامی با تلفیق قدرت نظامی، دفاعی و معنوی
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری