Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@05:16:24 GMT

مرد شیشه ای، گوشت بدن دخترش را به سیخ کشید!

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۳۷۳۸

مرد شیشه ای، گوشت بدن دخترش را به سیخ کشید!

مرد شیشه ای اهل شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان که پس ازمصرف مواد مخدر دچار توهم شده بود، بخش هایی ازگوشت بدن دختر دو ساله‌اش را تکه تکه کرد و به سیخ کشید .

ایران آنلاین: مرد شیشه ای اهل شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان که پس ازمصرف مواد مخدر دچار توهم شده بود، بخش هایی ازگوشت بدن دختر دو ساله‌اش را تکه تکه کرد و به سیخ کشید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد معتاد که به خاطرمصرف شیشه و توهم شدید ازحالت طبیعی خارج شده بود،قسمتی ازگوشت های بدن دختربچه دو ساله‌اش را برید .او مشغول کباب کردن گوشت فرزندش بود که همان موقع همسرش به خانه بازگشت وبادیدن این صحنه دلخراش بلافاصله با پلیس واورژانس تماس گرفت.

تیم پزشکی نیزخیلی سریع وارد عمل شده و دختر کوچولو را برای مداوا به بیمارستان فاطمه الزهرای حاجی آباد انتقال دادند.

پزشکان پس از معاینه دختر بچه متوجه اصابت ضربات سخت به شکم و ران کودک نیز شدند.

مرد معتاد نیزدربازجویی گفت: "پس از مصرف شیشه نمی‌دانم چگونه این اتفاق رخ داد که گوشت های بدن دخترم را برای کباب بریدم . دادستان شهرستان حاجی آباد هم دراین باره گفت :متاسفانه امروزه با ورود مواد صنعتی به کشور و مصرف این مواد از سوی معتادان مشکلات زیادی برای خانواده ها ایجاد شده است. در خانواده هایی که پدر ،مادر و یا هر دوی آنها معتاد باشند، کودکان همیشه قربانیان این آسیب اجتماعی هستند و این کودک نیز یکی از قربانیان مواد مخدر است.ابراهیمی بیان داشت: باید خانواده ها بیشتر توجه داشته باشند و نگذارند که فرزندانشان به سمت اعتیاد بروند و مسئولین نیز جهت آگاهی خانواده ها با این دشمن خانمان سوز کلاسهای آموزشی برگزار کنند چنانچه اگر فردی نسبت به مسئله اطلاعات کافی داشته باشد هیچ گاه به سراغش نمی رود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: بنا بر اطلاعیه سازمان هواشناسی و رصد فعالیت سامانه‌های بارشی، یک سامانه جدید وارد استان شده که بخش‌هایی از استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: این سامانه تا اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری در سطح استان فعال خواهد بود و به موجب آن شاهد رگبار باران و رعد و تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: منطقه اثر این سامانه شهرهای بندرعباس، بستک، خمیر، سیریک، بندرلنگه، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، میناب و قشم خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اثر فعالیت این سامانه شاهد بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها، جاری شدن روان‌آب، خسارت به سازه‌های موقت به دلیل تند باد لحظه‌ای، اختلال در ناوگان حمل و نقل، خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال خسارت در مناطق ساحلی به دلیل وقوع تند باد لحظه‌ای خواهیم بود.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به بالا بودن آب رودخانه‌ها با تاکید بر بشاگرد و حاجی آباد از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها اجتناب و از فعالیت‌های کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع پرهیز شود همچنین باید از استحکام سازه‌های موقت و لایروبی کانال‌ها اطمینان حاصل کرده و تمهیدات لازم در مناطق ساحلی با توجه به وقوع تند باد لحظه‌ای و احتمال خسارت اندیشیده شود.

کد خبر 6086150

دیگر خبرها

  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند