Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه استان قم طی سخنانی در افتتاحیه دوره آموزشی جانشینان واحد‌های مقاومت پوینده از حضور بانشاط و باانگیزه دانش آموزان بسیجی قدردانی کرد و به ارائه مطالبی پیرامون الگوگیری نوجوانان از اهل بیت (ع)، احیاء سیره و منش عملی شهیدان در اخلاق و ایثار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در زندگی، احترام و کمک به پدر و مادر، نقش آفرینی برای هدایت همسالان، ایجاد رونق معنوی در مساجد و محافل مذهبی خانگی از طریق ایجاد جمع‌های سالم دوستانه با نظارت و همکاری خانواده‌ها و... پرداخت.
در ادامه، حجت الاسلام یزدی معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان قم سخنانی را پیرامون آسیب‌ها و مسائل فضای مجازی و راه‌های پیشگیری از آن را مطرح نمود.  
تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ابراهیم عشریه و محمود هاشمی با حضور «محمد ذاکر» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قم، اجرای سرود ارغوان توسط دانش آموزان پوینده به مناسبت جشن پیروزی جبهه مقاومت و تشکیل حلقه‌های معرفتی صالحین دانش آموزی به منظور ارائه راه‌های ارتقای اثربخشی حلقه‌های صالحین از طریق ایجاد رفتار‌های تربیتی در مدارس و رفع موانع و مشکلات احتمالی از بخش‌های این مراسم بود.
در پایان، پویندگان بسیجی با حضور بر مزار شهید گمنام آرام گرفته در محل اردوگاه ولایت، ضمن ادای احترام به مقام شهیدان و تجدید عهد با آرمان‌های بلند آنان، بصورت نمادین و با برداشتن دانه‌های انار از مزار این شهیدگمنام، این میوه بهشتی را به رسم تحفه و تبرک با خود همراه کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم