Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو سرمربی کروات سرخپوشان تهرانی، علیرغم کسب نتایج درخشان و عملکرد فوق العاده در رقابت های لیگ برتر، در سومین فصل متوالی باز هم در جام حذفی ناکام ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو  سرمربی کروات سرخپوشان تهرانی، علیرغم کسب نتایج درخشان و عملکرد فوق العاده در رقابت های لیگ برتر، در سومین فصل متوالی باز هم در جام حذفی ناکام ماند و تیمش از دور رقابتها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ پس از سه سال حضور در فوتبال باشگاهی ایران، حالا یک چهره کاملاً موفق شناخته می شود که عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته است. این مربی کروات هرچقدر در رقابت های لیگ برتر نتایج درخشانی را با پرسپولیس کسب کرد، و به همه عناوین و حدنصاب های انفرادی و تیمی دست یافت، اما در جام حذفی هرگز موفق نبود و نتوانست سیمای یک تیم مدعی و پرقدرت را داشته باشد. وجه اشتراک سه دوره ناکامی برانکو در جام حذفی، شکست برابر حریفان در وقت های اضافی یا ضربات پنالتی بوده است. در هر سه دوره تیم برانکو پس از تساوی در ۹۰ دقیقه، در وقت های اضافی یا ضربات پنالتی قافیه را به حریف باخته تا ضربات پنالتی برای برانکو گذرگاه طلسم شده ای باشد که تاکنون در عبور از این مرحله توفیقی نداشته است. در ادامه نگاهی به عملکرد برانکو در سه دوره اخیر جام حذفی خواهیم داشت.

زور برانکو و تیمش به داوری نرسید

پرسپولیس بدون در اختیار داشتن مهدی طارمی و سوشا مکانی، در فولادشهر به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت. اوایل بازی ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس با خروج از محوطه جریمه قصد داشت توپ را دفع کند اما تعادل او بهم خورد و توپ به سینه او برخورد کرد تا جهانبازی داور بازی به اشتباه، و با تصور اینکه صادقی توپ را با دست دفع کرده، او را از بازی اخراج کند. حدود ۱۰۰ دقیقه تلاش شاگردان برانکو با ده بازیکن کار بسیار دشواری بود که سرانجام در وقت های اضافی مقابل حریف کم آوردند و با شکست از ذوب آهن، با جام حذفی وداع کردند.

قشقایی؛ بدترین روز و تلخ ترین خاطره برانکو در ایران

گرچه صحبت هایی مبنی بر تعویق بازی های تیم هایی که سه بازیکن در تیم ملی دارند، از سوی مسئولان مطرح شده بود، اما پرسپولیس که ۶ ملی پوش خود را برای جام حذفی در اختیار نداشت، با پاسخ منفی مسئولان سازمان لیگ برای تعویق بازی جام حذفی برابر قشقایی روبرو شد و به اجبار و با تیم دوم خود به شیراز سفر کرد. با این همه، شکست مقابل تیم ناشناخته قشقایی شیراز، نتیجه ای نبود که به سادگی از ذهن هواداران پاک شود. میزبان که تنها یک راه برای غلبه بر سرخپوشان پیش روی خود می دید، تمام تلاش خود را به کار گرفت و از غیرممکن، ممکن ساخت. کشاندن بازی به وقت های اضافی و ضربات پنالتی، و رقم خوردن اتفاقات نادر فوتبال به سود قشقایی، همه آن چیزی بود که برای رقم زدن یک صعود تاریخی قشقایی و شکست باور نکردنی پرسپولیس کافی بود.

شاهکار سازمان لیگ؛ با شدت آلودگی هوا، احتمال برگزاری بازی هم بیشتر می شود

برخی اقدامات، رفتارها و برنامه ریزی های مسئولان سازمان لیگ فوتبال را می توان مصداق عینی سردرگمی و تصمیم گیری عجولانه و توجیه ناپذیر آنها دانست. برخی از تصمیمات سازمان لیگ، و البته اصرار بر اجرای آنها، بسیار جای تعجب دارد؛ در روزی که میزان آلایندگی هوای تهران کمتر بود (روز دوشنبه)، بازی استقلال لغو شد و جالب اینکه در روز بعد که آلودگی و خطرات هوا نسبت به روز گذشته افزایش یافته بود، سازمان لیگ فوتبال تصمیم به برگزاری دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان می گیرد. در برزخ بلاتکلیفی برگزاری یا عدم برگزاری این بازی، برانکو چاره ای جز تمکین از تصمیم عجیب سازمان لیگ ندارد و تیمی را به مصاف نفت آبادان می فرستد که به دلیل حاشیه های چند روز گذشته در پرسپولیس، حداقل به لحاظ روحی و روانی شرایط مساعدی ندارد. اما سرخپوشان برابر تیمی که هفته گذشته پیروزی راحتی را برابر آنها به دست آوردند، یک تیم کاملاً دست و پا بسته بودند و فرصت های زیادی را از دست دادند. فرصت سوزی های منشا به حریف آبادانی کمک کرد تا به خواسته خود، یعنی کشاندن بازی به وقت های اضافی و ضربات پنالتی، برسد. ضربه مگنو باتیستا حکم به برتری تیم میهمان یعنی زردپوشان صنعت نفت آبادان و ادامه ناکامی های برانکو در بازی های جام حذفی داد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس

زی‌سان: برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد. 

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاهامام علی (ع) کرمان

 فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

 تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی

 آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر

tags # پرسپولیس ، فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین تیم لیگ برتر