Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار درمیان گفت:راههای شهرستان درمیان شریانی نیست و به همین خاطر اعتبار ملی برای نگهداری و مرمت جاده ها اختصاص پیدا نمی‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وحدت درمیان، محمد بشیری زاده فرماندار درمیان روز سه شنبه در بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان،اظهار کرد: جاده های شهرستان درمیان نیاز به اقدام جدی برای مرمت و بهسازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه های شهرستان درمیان شریانی نیست و به همین خاطر اعتبار ملی برای نگهداری و مرمت جاده ها اختصاص پیدا نمی‌کند.

 

فرماندار درمیان بیان کر: تلاش ما این است که با توجه به حجم تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان این موضوع را از مرکز کشور پیگیری کنیم.

 

بشیری زاده از مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان درمیان درخواست  کرد:در بهسازی و نگهداری جاده‌ ها استاندارد های لازم را رعایت و راهها را با بالاترین کیفیت مرمت کنند.

 

وی از اتمام عملیات اجرایی فاز یک محور اسدیه-منصور آباد به طول 16 کیلومتر خبر داد و گفت:این پروژه با اعتبار 180 میلیارد ریال به اتمام رسیده که باید هرچه سریعتر در راستای رفاه مردم زیر بار ترافیک برود و نباید مردم را بخاطر حضور یک مسئولان کشوری برای افتتاح، معطل کنیم.

 

فرماندار درمیان گفت: باید عملیات اجرایی فاز دوم این طرح با توجه به آمار بالای تصادفات در این محور هرچه سریعتر آغاز شود.

 

بشیری زاده با بیان اینکه نباید مسئولان فرصت خدمتگذاری به مردم را از دست بدهند، گفت: حل سریعتر مشکلات مردم از هر کار خیر دیگری با ارزش تر است. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری عصر دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که با حضور جمعی از مسؤولان شهری در محل فرمانداری مشهد برگزار شد، با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران در هدف قراردادن مراکز نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی در جریان عملیات «وعده صادق» گفت: اقدامی که اتفاق افتاد، هیمنه کشور جعلی صهیونیست ها را نابود کرد و همه به چشم دیدند نه تنها این رژیم بلکه حتی حامیان غربی آن‎ها دیگر نمی توانند رؤیای آقایی در این منطقه را دنبال کنند. شبیه ترین حالت به این رویداد، جنگ احزاب بود که همه متحد شدند حق را ریشه کن کنند، اما در نهایت رسوا و مفتضح شدند.

فرماندار مشهد بیان کرد: شعار سال اشاره به یک واقعیت دارد که براساس آن بر ما مکلف است تا همه امور بر مبنای به ره‎گیری از ظرفیت های مردم باشد، زیرا همین مردم بودند که در دفاع مقدس از کشور خود دفاع کردند، در بحران های امنیتی پای کار نظام ایستادند و اکنون در عرصه میدان اقتصادی هم می توانند حافظ اسلام و نهضت خود باشند.

وی تصریح کرد: از سال گذشته بنای ما بر این بود که برنامه ادارات تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه فرمانداری ارسال شود تا همین برنامه ها، محور توزیع اعتبارات باشد. علاوه بر این، به همه دوستان اعلام می‎کنم به موازات دوشنبه های دیدار مردمی در فرمانداری، سه شنبه های میز خدمت در مساجد سطح شهر نیز برپاست و مدیران مکلف هستند فراتر از آن‎چه در ادارات دنبال می کنند، در میزهای خدمت پیگیر مطالبات مردم باشند.

در انتهای این نشست، آیین تودیع و معارفه رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد برگزار شد و با حضور فرماندار مشهد، ضمن تجلیل از تلاش های رئیس سابق، «رحمت الله عالمی نژاد» به عنوان رئیس جدید تعزیرات شهرستان مشهد منصوب شد.

دیگر خبرها

  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود