Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود این که رسانه‌های یونان از ستاره ایرانی به عنوان یکی از خریدهای زمستانی المپیاکوس خبر دادند این بازیکن در مسیر بازگشت به بوندس لیگا قرار دارد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، احسان حاج صفی در دومین تجربه اروپایی خود تابستان راهی آتن شد و با امضای قراردادی یک ساله پیراهن پانیونیوس را برتن کرد تا در کنار مسعود شجاعی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان که پیش از این با پیراهن FSV فرانکفورت در بوندس لیگای B تجربه تلخی داشت این بار اما در پانیونیوس یکی از بهترین بازیکنان لقب گرفت تا جایی که در صدر فهرست خریدهای چند باشگاه بزرگ یونان از جمله پانیونیوس و پائوک قرار گرفت.  در شرایطی که سایت SDNA مدعی شد در جریان حضور محمودرضا فاضلی در ورزشگاه کارایساکی برای تماشای بازی المپیاکوس مقابل پاس جیانینا و دیدن جشن قهرمانی نیم فصل مذاکرات مفصلی میان این ایجنت سرشناس برای انتقال حاج صفی به جمع سرخ و سفیدهای آتن صورت گرفت فاضلی از دریافت پیشنهادی مهم از بوندس لیگا برای خرید این بازیکن پرده برداشته که کار انتقال او به تیمی مثل المپیاکوس را دشوارتر از همیشه کرده است.  بنا به اخبار رسیده احسان حاج صفی بعد از تجربه حضور در بوندس لیگای B این بار توجه باشگاه لایپزیک آلمان در بوندس لیگا را به خود جلب کرده و هیچ بعید نیست با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستان در اروپا دوباره راهی المان شود و این بار به جای بوندس لیگای B  در بوندس لیگا A و در باشگاه مدعی لایپزیک به میدان برود. تیمی که حاج صفی با پیراهن FSV یکی از بهترین بازی های خود در آن مقطع را به نمایش گذاشت و هنوز گل این بازیکن از میانه زمین در ذهن و خاطره بسیاری از طرفداران آن تیم باقی مانده است.  مسلما اگر ادعای رسانه های یونانی مبنی بر واکنش مدیربرنامه احسان حاج صفی به پیشنهاد باشگاه های مطرح یونانی درست از آب در بیاید و این مدافع چپ پا راهی بوندس لیگا و باشگاه لایپزیک یا حتی سایر باشگاه های مطرح این کشور شود می توان از این انتقال به عنوان بزرگ ترین جابه جایی ستاره های ایران در فوتبال اروپا نام برد تا ورقی جدید در تاریخ فوتبال حرفه ای یکی از ستاره های ایران در آستانه جام جهانی را پر کند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)

احسان علیخانی مجری معروف با انتشار یک سلفی تازه به انتشار عکسی پربازدید از خودش واکنش داد. 

علیخانی نوشت:

«عاشق انگیزه و دل خوش این رفقا هستم و عشق حال جدید، وسط این اوضاع احوال، عکس ادیت میکنن، عکس اصلی و هنرمندانه فتوشاپ و پخش میکنن، کلی پیج و خبرگزاری هم منتشر میکنن و منم باید جواب کلی آدم بدم که: نه بابا من نیستم ادیت شده‌ام حداقل بگین ادیت کردین پدر جان. من این دوست عزیز نمیشناسم که یکی تلاش کرده بشه من».

استوری احسان علیخانی

 

پس از گذشت چند ساعت، مشخص شد که این عکس فتوشاپ شده و فرد حاضر در تصویر، احسان علیخانی نیست. 

عکس فتوشاپ شده

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدیدترین تصویر احسان علیخانی ؛ افزایش وزن باورنکردنی (عکس) احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی شوخی احسان علیخانی با مرحومه آزاده نامداری (فیلم)

دیگر خبرها

  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • این عکس جعلی واکنش احسان علیخانی را برانگیخت | عکس
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت