Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس به دنبال ترانسفر مهدی طارمی است. گرچه برانکو به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس خواستار حفظ مهدی طارمی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشنهاد قطری برای طارمی و شرایط مالی پیچیده باشگاه شاید باعث جدایی پیش از موعد مهدی از پرسپولیس شود.

پیش از سفر حمیدرضا گرشاسبی به ترکیه، مهدی طارمی نزد سرپرست باشگاه پرسپولیس رفت و گفت:‌

من مبلغ ۷۸۹ هزار و ۵۰۰ یورو را به ریزاسپور ترکیه بدهکار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شما می‌خواهید بروید و تخفیف بگیرید. ان‌شاءالله که همه این جریمه صفر و بخشیده شود ولی اگر این اتفاق نیفتاد، من تابع تصمیم شما هستم و آمادگی ترانسفر شدن را دارم. اگر به باشگاهی رفتم که ۸۰۰هزار یورو داد یا بیشتر، ‌بین خودتان و ریزاسپور توافق کنید و همه این پول در اختیار شماست. اگر هم توانستید ۵۰ درصد تخفیف بگیرید، باز ۵۰ درصد باقی‌مانده متعلق به شماست و من حرفی ندارم و…»

با سفر گرشاسبی به ترکیه و مساعدت رجب طیب اردوغان و دولتمردان ایرانی، مسئولان باشگاه ریزاسپور کوتاه آمده و طلب خود را بخشیدند. با این وجود شنیدیم باشگاه پرسپولیس به دنبال ترانسفر مهدی طارمی است. گرچه برانکو به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس خواستار حفظ مهدی طارمی است.
از طرفی قرارداد آقای گل دو دوره گذشته لیگ برتر در انتهای فصل به اتمام می‌رسد و طارمی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی برود.
بنابراین یک دلار یا ریال هم بابت پیوستن مهدی طارمی به تیمی خارجی یا حتی داخلی به باشگاه پرسپولیس نخواهد رسید. بر همین اساس منطق حکم می‌کند باشگاه پرسپولیس به دنبال ترانسفر مهاجم ملی‌پوش خود باشد که بتواند از این راه درآمدزایی کند.
جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید مهدی طارمی همان موضع قبل از سفر گرشاسبی به ترکیه را داشته و به سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس بار دیگر گفته است:

«برای ترانسفر شدن تابع تصمیم باشگاه پرسپولیس هستم.»

در همین راستا شنیدیم یک باشگاه قطری حاضر است مبلغ خوبی برای خرید مهدی طارمی، بپردازد. آقای گل بوشهری هم فقط یک شرط دارد که اگر بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیشنهادی از اروپا برسد، بتواند از تیم قطری جدا شود.
گفته می‌شود باشگاه قطری موافقت کرده بندی در قرارداد طارمی گنجانده شود که او بتواند در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی جدا شود و به اروپا برود. بدین ترتیب اگر شنیدید یا خواندید مهدی طارمی راهی لیگ ستارگان قطر شد، چندان تعجب نکنید. به هر حال باشگاه پرسپولیس هم خرج دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتوانستیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمین خیلی بد ترکمنستان نتوانستیم کیفیت واقعی خود را نشان بدهیم.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری، اظهار داشت: به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم.

وی افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمینهای استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمانهای مختلف با حرکتهای بدون توپ میتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قایدی: از طارمی به خاطر پاس گلی که داد تشکر می‌کنم
  • نتوانستیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قایدی: طارمی بازیکن بسیار باهوشی است
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج