Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@21:25:56 GMT

دیگه خربزه نخورید

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۴۵۴۲

دیگه خربزه نخورید

ما از رئیس‌جمهور می‌خواهیم غصۀ مردم را نخورد، آخر شما چه گناهی کرده‌اید که رئیس‌جمهور شده‌اید، تقصیر مردم است که به شما رای داده‌اند، شما دیگر خربزه وارد نکنید، ما هم قول می‌دهیم مردم دیگر خربزه نخورند، هندوانه را هم بی‌خیال شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، موضوع انشا: رئیس‌جمهور چه وظایفی دارد؟


ما و اصغر و چنگیز در خانۀ اصغر اینها نشسته بودیم و به این فکر می‌کردیم آقا معلم از جان ما چه می‌خواهد که همیشه موضوع انشای سخت به ما می‌دهد، آخر این موضوع انشاها چه دردی را از ما دوا می‌کند، مثل همان علم بهتر است یا ثروت!

ناگهان پدر اصغر سراسیمه وارد خانه شد و به مادربزرگ اصغرگفت: ننه! کجایی که بنزین گران شد!

مادربزرگ اصغر با خونسردی گفت: مُکَدر شده!

ما همگی پرسیدیم: کی؟

مادربزرگ اصغر با چشمانی اشک‌آلود و بغضی در گلو پاسخ داد: رئیس‌جمهور!

ما همگی ناراحت شدیم و مادربزرگ اصغر را دلداری دادیم، اما مادربزرگ اصغر گفت: مردم کاری کردند که خاطر نازنین رئیس‌جمهور برای 500 تومان پول خُرد مکدر شد، آیا این انصاف است؟ آیا مشکل مملکت ما زلزله‌زدگان و بالا رفتن هزینۀ داروها و آلودگی و گرانی بنزین و گازوئیل و نان و لبنیات و آب و برق و گاز و مسکن و عوارض خروج و نداری 96 درصدی‌ها و بیکاری آنهاست؟؟

بعد ادامه داد: مشکل مملکت ما حفاظت از برجام و حقوق شهروندی است! مشکل مملکت ما بی‌کنسرتی است! مشکل مملکت ما بیکاری فرزندان مظلوم وُزراست! مشکل مملکت ما رادیو اکتیو است! مشکل مملکت ما تقدیر از یانگوم است، مشکل مملکت ما اینهاست، حالا دیدید مردم به خاطر چه چیزهای بی‌اهمیتی باعث می‌شوند رئیس‌جمهور مکدر شود، مردم باید سعی کنند رئیس‌جمهور همیشه شاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مادربزرگ اصغر گفت: اگر رئیس‌جمهور گفته یارانه را قطع نمی‌کند و الان قطع می‌کند حتماً دستش تنگ است و روزگار را به سختی می‌گذراند، اگر نان را گران می‌کند، برای این است که مردم چاق نشوند و به هزار درد و مرض گرفتار نشوند.

مادربزرگ اصغر معتقد است اگر رئیس‌جمهور بنزین را گران می‌کند برای این است که در زمستان و تابستان انقدر از خانه بیرون نروند و گرما زده و سرما زده نشوند، اگر عوارض خروج از کشور را زیاد می‌کند برای این است که او دلنازک است و طاقت دوری کسی را ندارد.

مادربزرگ اصغر گفت: یک زمانی قالیباف به رئیس‌جمهور استرس می‌داد و هی 4 درصدی 4 درصدی می‌کرد، حالا همۀ مردم قالیبافند، چقدر باید به خاطر این ملت ناسپاس با معاون اولش برود توی اتاق و یواشکی گریه کند.

مادربزرگ اصغر اشکش را پاک کرد و ادامه داد: مردم هم باید یک کمی به فکر باشند و اینقدر بار هر چیزی را به دوش رئیس‌جمهور نیاندازند، رئیس‌جمهور با اصرار و رأی مردم رئیس‌جمهور شد، مردم باید بدانند هر کسی خربزه می‌خورد پای لرزش هم می‌نشیند.

او گفت: رئیس‌جمهور باید تا 1400 خون دل بخورد و هی مکدر شود، هی اشک بریزد و هی استرس بگیرد، آخر به من بگویید آیا رئیس‌جمهور مکدر و استرسی خوب است؟ رئیس‌جمهورهای کجای دنیا را دیده‌اید که مکدر شوند؟ می‌گویند بروید به جهنم و همانجا گرم بشوید! تازه به مردم هم شناسنامه نمی‌دهند.

ما و اصغر و چنگیز با این رهنمودهای اندیشمندانه و موشکافانۀ مادربزرگ اصغر بسیار گریستیم و به این نتیجه رسیدیم که رئیس‌جمهور استرسی برای مملکت فایده ندارد، باید رئیس‌جمهور را آزاد گذاشت تا شادانه هرکاری را صلاح می‌داند انجام دهد.

ما از رئیس‌جمهور می‌خواهیم غصۀ مردم را نخورد، آخر شما چه گناهی کرده‌اید که رئیس‌جمهور شده‌اید، تقصیر مردم است که به شما رای داده‌اند، شما دیگر خربزه وارد نکنید، ما هم قول می‌دهیم مردم دیگر خربزه نخورند، هندوانه را هم بی‌خیال شوند.

این بود انشای ما     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردمسالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

ایت الله رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

کد خبر 749690

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی