Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@09:47:28 GMT

بلاهايي که پشت ميزنشيني بر کمر وارد مي کند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۴۹۶۷

بلاهايي که پشت ميزنشيني بر کمر وارد مي کند

خبرگزاري آريا - يک متخصص ارتوپدي گفت: استفاده نادرست از وسايل الکترونيکي و يا تغيير زندگي شهري سبب بروز اختلالات ستون فقرات و شيوع عارضه کمر درد در افراد شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا فا‌خري متخصص ارتوپد اظهار کرد: به طور کلي عارضه کمر درد بر اثر آسيب ديدگي ستون فقرات در افراد ديده مي‌شود، امروزه اين عارضه در بين مردم دنيا و کشورمان به خاطر زندگي شهر نشيني شيوع پيدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: بسياري از اختلالات ستون فقرات به خاطر نحوه زندگي و حتي طرز نشستن بر روي صندلي و همچنين در اثر کارکردن با تلفن همراه به وجود مي آيد.
فاخر‌ي با اشاره به اينکه برخي از اختلالات ستون فقرات به خاطر نبود تقارن در عضلات و همچنين ايجاد بار بيشتر از حد بر روي نقاطي از ستون فقرات ايجاد مي‌شود، گفت: اين امر سبب بيرون زدگي ديسک، آرتروز و حتي عارضه سيا‌تيک در افراد مي‌شود.
وي عنوان کرد: اگر قوس ستون فقرات در اثر نشستن يا نحوه راه رفتن از حالت نرمال خارج شود اين مسئله در طولاني مدت سبب بروز مشکلات ستون فقرات و حتي بيرون زدگي ديسک مي‌شود.
فاخر‌ي بيان کرد: در اثر نشستن نادرست در پشت ميز يا هنگام کار با کامپيوتر و استفاده از وسايل اينترنتي ممکن است افراد دچار قوس گردن بيش از حد طبيعي شوند و همين امر سبب ايجاد اختلالات ستون فقرات يا آرتروز گردن مي‌شود.
وي يادآور شد: دردهاي ناشي از مشکلات ستون فقرات مي‌تواند در اثر بيرون زدگي ديسک به خاطر برداشتن اجسام سنگين به صورت غير متعارف مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در سی و پنجمین جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شد، گفت: اقتصاد به عنوان یک زیرساخت و پایه امنیت در جامعه محسوب می‌شود که اگر ضعیف باشد بحران‌های زیادی را می‌تواند به وجود آورد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان داخلی و خارجی منتظر هستند تا ضربه‌های خود را به این سرزمین وارد کنند و اقتصاد می‌تواند به عنوان عاملی برای اتحاد در جامعه محسوب شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: کارگرانی که در راه رزق و روزی خانواده با زحمت کار می‌کنند در واقع یک مجاهد در راه خدا محسوب می‌شوند که در اقتصاد جامعه تاثیر موثر و مهمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: همه عالم، آدم و تولیدات جهان امروز نتیجه کار خداوند است، بنابراین شغل کارگری محترم و بسیار نورانی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: همه مسئولان و مدیران جامعه باید به اقتصاد اهمیت دهند و با یاد و نام خداوند گام‌های موثری بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟