Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمدحسین کفراشی در مراسم تکریم و معارفه روسای ادارت امور شاهد و ایثارگران و حراست، با تاکید بر حساسیت و نقش حراست گفت: «از آنجایی که نیروی انسانی، محور توسعه پایدار در هر جامعه ایست، پاسداری از این سرمایه عظیم، کاری حساس و ارزشمند خواهد بود. در حقیقت حراست از گنجینه های جامعه بر عهده حراست بوده و در این راه حفظ آبرو و کرامت انسانی مهمترین و حساسترین قسمت کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت: «معلمین نجیب ترین قشر جامعه و انسان سازند.حفظ کرامت آن ها واجب بوده و کارکنان حراست همواره باید به خود متذکر شوند که معلمین شاغل در حراست هستند و کار اصلی آن ها معلمی است.» وی در بخش پایانی سخنان خود حمایت از معلم و اعتماد سازی بین کارکنان آموزش و پرورش را رمز موفقیت حراست عنوان کرد و افزود: «مسئولین حراست بازوان پرتوان سازمان ها هستند.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائیل: بورل دست از حمله به ما بردارد

آفتاب‌‌نیوز :

«یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه اسرائیل، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» خطاب به «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که او باید «دست از حمله به اسرائیل بردارد.»

بورل، امروز، در کنفرانس «کمک بشردوستانه برای غزه» به انتقاد از اقدامات غیرانسانی اسرائیل در نوار غزه پرداخت و گفت که اسرائیل از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی علیه مردم فلسطین استفاده می‌کند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که روز گذشته جملات مشابهی را علیه اسرائیل بیان کرده بود، امروز نیز در سخنرانی خود تکرار کرد: قحطی در غزه «زندگی هزاران نفر را تحت تاثیر قرار داده است. این قابل قبول نیست. از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌شود. اسرائیل در حال ایجاد قحطی است.»

کاتس در واکنش به این اظهارات مدعی شد که اسرائیل به هر کسی که خواهان کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه باشد، اجازه دریافت کمک‌ها را می‌دهد.»او در ادامه با ذکر نام دوازده وزیر خارجه عضو اتحادیه اروپا از جمله وزیر خارجه آلمان و فرانسه از بورل خواست که به اسرائیل حق آنچه «دفاع از خود در برابر حماس» نامید را بدهد.

سازمان ملل طی هفته‌های گذشته بارها درباره اوضاع فاجعه‌بار انسانی در نوار غزه هشدار داده است.

«دومینیک آلن» نماینده صندوق فلسطین در سازمان ملل متحد اخیرا وضعت نوار غزه را «یک کابوس» توصیف کرد و گفت که اوضاع غزه فراتر از یک بحران انسانی است.آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) نیز روز شنبه هفته جاری وضعیت غزه را «فاجعه‌بار» توصیف کرده بود و اعلام کرد وضعیت هر لحظه در این منطقه بدتر می‌شود.

این سازمان که در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به این مسئله پرداخته بود، بار دیگر اعلام کرد: «نیاز مبرمی به ورود امن و پایدار کمک‌های انسانی به غزه وجود دارد.»جنگ در نوار غزه از پانزدهم مهرماه آغاز شده است و ارتش اسرائیل طی ماه‌های گذشته صدها بار این منطقه را بمباران کرده است.

مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی قرار دارند و تنها اجازه ورود محدود مواد غذایی و ملزومات پزشکی به غزه داده می‌شود.طبق اعلام وزارت بهداشت غزه، تاکنون بیش از 31 هزار و 700 فلسطینی پی حملات ارتش اسرائیل به شهادت رسیده‌اند که اکثر آن‌ها زن و کودک بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اسرائیل: بورل دست از حمله به ما بردارد
  • مسئولین در برابر تبعیض بین اقشار پاسخ‌گو باشند
  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • دوره های آموزشی هما با گواهینامه یاتا ارایه می شود
  • ورود کمک‌های‌ انسانی به شمال غزه برای اولین بار
  • مقامات سازمان ملل: اوضاع نوار غزه از فاجعه هم وخیم‌تر است
  • توسعه گردشگری با تاکید بر نقش آموزش نیروی انسانی
  • حداد عادل: مبانی علوم انسانی موجود که از غرب آمده، با مبانی ما متفاوت است
  • جایگاه ایران در شاخص توسعه انسانی سازمان ملل
  • پیشرفت ایران در شاخص توسعه انسانی/ سازمان ملل: ایران توسعه یافته‌تر از ۱۱۵ کشور جهان شد