Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@08:47:01 GMT

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی بانوان در کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۵۱۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سعیدحسین پور، شناسایی آسیب های اجتماعی را مهم ترین رکن کارگروه های تخصصی دانست.

وی بیان داشت: باشناسایی عواملی ایجاد آسیب های اجتماعی در بانوان و باتوجه به شرایط فرهنگی و اقلیمی و قومی و مذهبی، می توانیم با ارائه راهکارهای مناسب درجلسات کارگروه های تخصصی از بروز این آسیب ها جلوگیری و یا کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کوهرنگ، جلسات مستمرمشاوره  باکمک نهادهای مردمی مانندکمیته امداد و بهزیستی و کمک های پشتیبانی و مالی و مهارت آموزی و ارتقای سواد رسانه ی را از جمله راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

وی همچنین خواستارتشکیل این کارگروه هابه صورت مستمر شد.

در این جلسه که با حضور بانوان شاغل ادارات شهرستان کوهرنگ برگزار شد؛ به بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی ازجمله؛ افزایش طلاق، افسردگی، اعتیاد، نبود امکانات ورزشی و بهداشتی، نبود پزشک متخصص و سایر معضلات پرداخته شد و راهکارهایی نیز ارائه گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مدرک بورد تخصصی پزشکی بازساختی آمریکا

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دکتر مریم اسدی دانش آموخته دکتری تخصصی پزشکی مولکولی علوم پزشکی شیراز با ۹۷درصد پاسخ صحیح موفق به دریافت مدرک بورد تخصصی پزشکی بازساختی آمریکا شد.

علیقلی با اشاره به تز دکتری تخصصی دکتر اسدی، گفت: این پژوهشگر موفق تولید و ارزیابی سلول‌های CAR NK برای هدف قرار دادن برخی سلول‌های سرطان خون شده است.

اسدی دستاورد‌های دیگری همچون چندین ثبت اختراع و چاپ مقاله پژوهشی در مجلات معتبر و مدال دو دوره المپیاد کشوری را دارد.

دانش آموخته دکتری تخصصی پزشکی مولکولی این دانشکده و عضو انجمن پزشکی بازساختی آمریکا گفت: پزشکی بازساختی زمینه جدیدی از علوم نوین پزشکی است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته دانش سلول درمانی، ژن درمانی، تکنیک‌های پزشکی مولکولی و مهندسی بافت، به ترمیم و بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده یا از بین رفته بدن می‌پردازد.

او ادامه داد: در این رشته از سلول‌های بنیادی، بالغ و فرآورده‌های آنها برای درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد‌های پزشکی بازساختی شامل ترمیم غضروف، مفاصل، تاندون و لیگامنت آسیب‌دیده، درمان بیماری‌های قلبی و عروقی، بازسازی اندام‌های حیاتی مانند کبد و کلیه، ترمیم و بازسازی پوست، ترمیم آسیب‌های نخاعی و مغزی، درمان سرطان‌ها و بیماری‌های خود ایمن و درمان ناباروری است.

مریم اسدی گفت: در حال حاضر سلول درمانی برای بازسازی پوست و مو، درمان بیماری پیسی درمان استئو آرتریت، درمان آسیب عضلانی، درمان آسیب تاندون و لیگامنت، درمان زخم ناشی از سوختگی، دیابت و سایر زخم‌ها و ناباروری زنان در کشور انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • دستگاه قضایی حامی دانش‌آموزان در معرض آسیب است
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • سومین جلسه کارگروه مطالعاتی هدایت آب‌های سطحی و سیلابی شهر اراک تشکیل شد
  • «جهش تولید» باطل السحر مشکلات اقتصادی است
  • دریافت مدرک بورد تخصصی پزشکی بازساختی آمریکا