Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@06:01:58 GMT

پرسپولیس در رده هشتم ایستاد!

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۵۴۳۱

ساعت24-تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی باشگاههای جهان در رده هشتم آسیا و 126 جهان ایستاد.

 تازه ترین رده بندی باشگاه های فوتبال در سایت فوتبال دیتا بیس منتشر شد. در این رده بندی، پرسپولیس با 1582 امتیاز در رده اول ایران و هشتم آسیا قرار گرفت.

بر این اساس ،رئال مادرید با 2054 امتیاز صدرنشین باشگاه های جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا با 2044 و منچسترسیتی با 2028 امتیاز، بایرن مونیخ با 2008 ، یوونتوس 1968، پاری سن ژرمن 1965، اتلتیکو مادرید 1936، منچستریونایتد 1910، چلسی 1904 و تاتنهام 1898 امتیاز در رده های دوم تا دهم جهان قرار دارند.

در آسیا، الهلال عربستان با 1635 امتیاز، چونبوک کره جنوبی با 1614 امتیاز، الاهلی عربستان با 1605 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم آسیا قرار دارند. کاشیما آنتلرز ژاپن، کاوازاکی فرونتاله ژاپن، گوانگژو اورگراند چین، العین امارات متحده عربی نیز به ترتیب در رده های چهارم تا هفتم آسیا و بالاتر از ایران ایستاده اند.

تیم استقلال تهران با 1502 امتیاز در رده بیستم آسیا است. تراکتور سازی با 1474 امتیاز در رده 26 ، ذوب آهن با 1450 امتیاز در جایگاه 31، فولاد خوزستان با 1422 در رده 45، سپاهان 1407 در رده 52 آسیا قرار دارند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال افغانستان به دنبال پیروزی برابر بحرین و به لطف برتری تیم ملی ایران برابر کویت راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
تایلند - عراق ۱۴:۳۰
ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس