Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:پنج کتاب سوره مهر نامزد‌های بخش خاطره هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پایگاه خبری سوره مهر، پنج کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته حمید حسام، «رانده‌شدگان» از خلود جلیل ابراهیم،«زندان موصل» نوسته  جواد کامور بخشایش، «عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزار راغب، «فرنگیس» اثر مهناز فتاحی، در  بخش خاطره نامزد‌ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد میرکاظمی،  مسئول گروه داوری خاطره بزرگسالان هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره نامزد‌های این بخش گفت: در بخش خاطره 4966 اثر با حضور هفت نفر از استادان و نویسندگان صاحب‌نظران  طی 6 جلسه بررسی شد.

به گفته میرکاظمی، آثار برگزیده براساس چهار معیار تخصصی انتخاب شده است. استناد، از‌جمله اعتبار راوی-زمان- ارائه اسناد، موضوع، مانند تازگی- نوع نگاه- جذابیت، پرداخت و نثر، تناسب نثر مخاطب- انسجام- روان و رسا بودن نثر- تدوین، ویژگی‌های ظاهری مانند عنوان- طرح جلد- قطع- ابتکار و خلاقیت از معبار‌های انتخاب است.

میر‌کاظمی، در ادامه با اشاره به انتخاب  9 کتاب  به‌عنوان نامزد‌های بخش خاطره هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس ادامه داد: «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته حمید حسام، «رانده‌شدگان» از خلود جلیل ابراهیم، «زندان موصل» نوسته  جواد کامور بخشایش، «شماره پنج» مرتضی قاضی، «عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزار راغب، «فرنگیس» اثر مهناز فتاحی، همچنین «کیکاووس» نوشته مصطفی صادقی‌پور، «مگر چشم تو دریاست»، اثر جواد کلاته عربی و «غرش رعد» از محمد معما در این بخش نامزد‌ شده‌اند.

پنج کتاب سوره مهر نامزد‌های بخش خاطره هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس شدند.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی مانند هر سال بهترین بازیکنان در سال ۱۴۰۲ را انتخاب و از آنها تقدیر می‌کند.

آرمین سهرابیان، مدافع گلزنر استقلالی ها از سوی این برنامه به عنوان بهترین مدافع را دریافت کرده است. انتخاب بازیکنان استقلال از سوی این برنامه در روزهای اخیر حواشی زیادی را در پی داشته و باعث شده این باشگاه در بیانیه‌ای با استناد به آرای نوروز فوتبالی، از عدم حضور بازیکنان خود در ترکیب اصلی تیم ملی انتقاد کند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888461

دیگر خبرها

  • (عکس) جایگاه عجیب مارادونا در میان بهترین گلزنان تاریخ آرژانتین
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند