Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@22:44:19 GMT

یکی دو بازیکن پرسپولیس مغرور بودند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۵۴۹۵

یکی دو بازیکن پرسپولیس مغرور بودند

ضیاء عربشاهی در مورد شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و حذف از جام حذفی گفت: پرسپولیس مقابل نفت آبادان خیلی خوب بازی کرد و باید در همان 90 دقیقه پیروز می‌شد. بازیکنان پرسپولیس دو سه گل صد در صد را نزدند. کامیابی‌نیا در یک قدمی دروازه توپ را گل نکرد.

وی ادامه داد: ناگفته نماند که نفت آبادان یک تیم گردن کلفت است که امسال در لیگ برتر هم درخشیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط حمله و هافبک این تیم یکی از خطوط هجومی خوب فوتبال این فصل است. پرسپولیس باید در همان وقت‌های قانونی پیروز می‌شد و اجازه نمی‌داد بازی به ضربات پنالتی کشیده شود زیرا در پنالتی شانس هم دخیل است. 

عربشاهی در مورد اینکه به نظر برخی از بازیکنان پرسپولیس مغرورانه بازی کردند، اظهار داشت: یکی دو بازیکن پرسپولیس مغرور بودند. محسن مسلمان بازی همیشگی‌اش را نکرد. شاید خسته بود اما در واقع پرسپولیس مقابل نفت‌ آبادان بدشانس بود. وقتی در دو قدمی دروازه کامیابی‌نیا توپ را گل نمی‌کند همین شرایط هم پیش می‌آید. پرسپولیس این فصل یک تیم قدرتمند است. روی نیمکت هم بازیکنان خوبی دارد. وقتی مسلمان بیرون می‌رود بشار رسن به میدان می‌آید. 

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: باید پرسپولیس در آسیا خودش را ثابت کند. جام حذفی تمام شد. پرسپولیس این فصل هم شانس قهرمانی است. بعد از قهرمانی در لیگ برتر هم پرسپولیس خودش را برای قهرمانی در آسیا آماده کند و ثابت کند که بهترین تیم قاره کهن است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است