Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی علیزاده کوپایی  اظهار کرد: با پشتکار، تمرین و تلاش توانستم با ایجاد آمادگی مناسب جسمی و روحی در مسابقات جهانی توکی ما در کشور ترکیه شرکت کنم.

وی افزود: بعد از چندین مسابقه با حریف‌های آماده در فینال مسابقات با حریف روس که  از آمادگی بدنی بالایی برخوردار بود؛ کار سخت و دشوار در پیش داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان مسابقات جهان در رده جوانان تصریح کرد: حریفان در این دوره از مسابقات از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار بوده و به لطف خداوند توانستم در وزن 51 کیلوگرم به مدال طلای جهانی دست پیدا کنم.

وی خاطرنشان کرد:در مسابقات کشوری توانستم نایب قهرمان شوم و این نخستین حضور من در مسابقات جهانی بود؛ اکنون  تمام تمرکز خود را برای المپیک روسیه که در هفته اول فروردین برگزار می‌شود، قرار می‌دهم.

علیزاده گفت: از استاد رسولی سرمربی تیم ملی، رضایی و پدر و مادرم که نقش به‌سزایی برای این موفقیت ایفا کردند کمال تشکر را دارم.

 

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم

هواداران اصفهانی از دربی نصف‌جهان و تقابل سپاهان و ذوب‌آهن استقبال جالب‌توجهی به عمل نیاورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

این دیدار که پس از هفته‌ها بالاخره برگزار شد، درحالی امروز به‌انجام رسید که طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان‌لیگ قبل از شروع بازی‌های هفته بیست‌وچهارم و در روز غیرتعطیل برگزار شد که با انتقاداتی هم از سوی هواداران اصفهانی مواجه شده بود.

همین مسئله باعث شده که هواداران اصفهانی از این بازی مهم استقبال نکنند و دربی نصف‌جهان با کم‌ترین حضور هواداران در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شده است؛ البته نتایج ضعیف سپاهان و ذوب‌آهن اصلی‌ترین عامل عدم استقبال هواداران از این جدال است.

حدوداً ۳۰۰ هوادار برای حمایت ذوب‌آهن به ورزشگاه نقش‌جهان آمده‌اند و از هواداران طلایی‌پوشان که روی کاغذ میزبان این بازی هستند فقط نزدیک به پنج الی شش هزار نفر روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان نشسته‌اند که با توجه به اسم بزرگ بازی و شهرآورد نصف‌جهان آمار جالبی به‌شمار نمی‌رود.

کد خبر 745556

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • فیلم| طلای خوشرنگ آسیا بر گردن «سعید اسماعیلی»
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد