Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@20:07:31 GMT

رگ‌زنی پس از قتل همسر جوان مقابل چشمان فرزندان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۵۵۷۱

رگ‌زنی پس از قتل همسر جوان مقابل چشمان فرزندان

مردی همسرش را مقابل چشمان فرزندانش به قتل رساند و سپس خودزنی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شب گذشته وقوع یک فقره قتل در یک منزل در خیابان جردن به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از ماموران کلانتری 103 گاندی در صحنه جرم حاضر شدند.

تیم جنایی با حضور در محل با با جسد بی‌جان زن سی و پنج ساله‌ای مواجه شدند همچنین شوهر این زن که 38 سال سن و در محل حضور داشت و آثار خونریزی در دستانش مشهود بود، مدعی شد که به علت اختلاف خانوادگی همسرش را خفه کرده و سپس با چاقو رگ دستش را زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود که این قتل مقابل چشمان دختر دوازده و پسر سه ساله آنها به وقوع پیوسته است.

سرانجام با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و قاتل بازداشت شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان

سه تن از پیشکسوتان فوتبال، امروز در محل اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در لاهیجان حضور پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد جوانان که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند از 12 اردیبهشت ماه در لاهیجان آغاز شده است.

غلامرضا محمدی سرمربی این تیم که عضو کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان بود، عصر امروز (جمعه) در حالی که هفتمین مرحله از اردوی تیمش روز سوم خود را سپری می‌کرد به جمع اردونشینان اضافه شد.

همزمان با حضور غلامرضا محمدی و همچنین ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی در لاهیجان، سه تن از پیشکسوتان فوتبال نیز در محل اردو حاضر شدند. محمد خاکپور کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال، همراه با محمدرضا مهدوی و جمشید شاه‌محمدی نیز در اردو حضور پیدا کردند.

تیم کشتی آزاد جوانان قرار است ماه آینده در دو جام تختی و شهید هاشمی‌نژاد تیم داشته باشد. احتمال اینکه این تیم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک تورنمنت بین‌المللی دیگر را هم تجربه کند، وجود دارد.

جوانان طی سال‌های گذشته محسن کاوه را به عنوان سرمربی رأس کادر فنی خود دیده است که بعد از حضور او در تیم ملی بزرگسالان، غلامرضا محمدی پیشنهاد مدیریت فنی تیم‌های پایه و سرمربیگری تیم ملی جوانان را که از سوی فدراسیون کشتی به او ارائه شد، پذیرفت.

محمدی هم پیش از سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان، هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • فیلم| شرمندگی عقاب ماده در مقابل همسر پس از گم‌شدن جوجه‌شان
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند