Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رحمتی رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی کلانشهر اراک  در گفت‌وگو با ایلنا مرکزی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از برخی خطرات احتمالی و ایمن سازی تردد شهروندان ذکر کرد و گفت: رمپ زیرگذر باکسی راه آهن  که ورودی منطقه است با 4 متر ارتفاع و 3متر عرض از امروز با همکاری پرسنل راه آهن و شهرداری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : در چند روز آتی رمپ خروجی منطقه نیز احداث می‌شود، بعد از احداث این زیرگذرهای ریل راه آهن عملیات جانبی آن از قبیل آسفالت دهانه ورودی و خروجی ، بتن ریزی دیوار حائل ، نماسازی حریم بر عهده شهرداری است که انشا الله به پایان می‌رسد.

رحمتی گفت: طی صحبت‌هایی که با مدیرکل راه آهن انجام شد ایشان در مورد استاندارد‌های ایمنی این پروژه توضیحات خوبی ارائه دادند که جا دارد از همکاری ایشان تشکر کنم.

  تاجران شهردار کلانشهر اراک گفت: با توجه به اینکه مسیر تردد و عبور و مرور فعلی استاندارد و مناسب نبود، لذا در مذاکره و همکاری متقابل با اداره کل راه‌آهن عملیات اجرایی احداث مسیر زیرگذر با حضور مسئولان شهری و مدیر کل راه‌آهن آغاز شد.

وی گفت: از آنجا که مسیر خط راه‌آهن اراک شاهراه ارتباطی جنوب و شمال کشور است و قطار‌های زیادی از این مسیر تردد می‌کنند، لذا عملیات اجرایی احداث این مسیر زیرگذر ظرف چند روز آینده کامل خواهد‌شد تا از توقف قطار‌های عبوری در این مسیر جلوگیری شود.

ورودی و خروجی منطقه گردشگری تخت سادات کرهرود در گذشته تنها یک معبر داشت که بخاطر ارتفاع و عرض کم در رفت و آمد برای ساکنان منطقه و گردشگران مشکلاتی ایجاد می کرد.

منطقه نمونه گردشگری تخت سادات در منطقه­‌ای کوهستانی همراه با دشت وسیع با پوشش گیاهی متنوع و چشمه و نهر آب برای جذب گردشگران مکانی مناسب است

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر شهری، با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و به ‌منظور هدایت اصولی آب‌های سطحی و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری در خیابان فلسطین به طول ۳۰۰ متر در حال اجرا است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را انجام می‌دهد.

وی افزود: عملیات جدول‌گذاری بعضی معابر شهری در راستای رفع آب‌گرفتگی‌های فصلی در سال‌های گذشته و ساماندهی وضعیت هدایت آب‌های سطحی اجرا می‌شود.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۳۰۰ متر طول تبدیل جدول کانی به نهری در خیابان فلسطین در حال اجرا است.

حبیبی با اشاره به اجرای عملیات لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر دارای آسفالت قدیمی، گفت: طی چند روز گذشته نزدیک به ۱۲۰ تن آسفالت در خیابان‌های شهدا، جهانگیری و داوران برای لکه‌گیری، پخش و توزیع شده است.

وی افزود: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر شهری و با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و نیز به منظور هدایت اصولی آب‌های سطحی و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری در خیابان فلسطین به طول ۳۰۰ متر در حال اجرا است.

کد خبر 750819

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود