Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل بهمن آبادی گفت:در ساعت 17 شب گذشته یک دستگاه کامیون در کیلومتر 55 صالح آباد به تربت جام دچار حادثه واژگونی شد.

وی افزود: امدادگران پایگاه امداد جاده ای کله مر تربت جام با حضور به موقع وانجام عملیات رهاسازی و نجات، مصدوم را با موفقیت به بیرون از کامیون انتقال و تحویل اورژانس دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن آبادی همچنین درباره حادثه واژگونی پراید در کیلومتر 12 قوچان به چناران گفت:این حادثه در ساعت 22 شب گذشته اتفاق افتاد که پنج مصدوم به دنبال داشت.

وی افزود:امدادگران پایگاه امداد ونجات جاده ای شهید کلاهدوز قوچان با همکاری اورژانس مصدومین حادثه را به بیمارستان امام موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل کردند.

901

اسماعیل بهمن آبادی کامیون صالح آباد اورژانس قوچان بیمارستان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد:  اتوبوس بندرعباس _ تهران ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور کمربندی یزد دچار واژگونی شد.     در این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند، اتوبوس حامل ۱۵ مسافر بوده( ۱۳ سرنشین و دو راننده ) است.     در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم در صحنه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.     هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد