Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@21:24:26 GMT

«علی خوش لفظ» به درجه رفیع شهادت نایل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۵۸۱۷

«علی خوش لفظ» به درجه رفیع شهادت نایل شد

«علی خوش لفظ» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به شهادت رسید. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «علی خوش لفظ» از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به شهادت رسید.

علی خوش لفظ در عملیات رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر ۵، کربلای ۴ و کربلای ۵ حضور داشته و نهایتاً در عملیات کربلای ۵ تیر به نخاع وی خورده و به شدت مجروح می‌شود که پس از این واقعه، از این مجروحیت رنج می‌برد و مکرراً در بیمارستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«وقتی مهتاب گم شد» عنوان کتاب خاطرات این شهید است که پیشتر مورد عنایت رهبری انقلاب هم قرار گرفته و قاسم سلیمانی نیز در خصوص آن دل نوشته‌ای دارد که در آن از شوقش برای شهادت می‌گوید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در شهادت مظلومانه رئیس مکتب جعفری، جمعی از شاعران آئینی با برپایی محفل شعر و خواندن اشعار آئینی در وصف این امام بزرگوار و تقدیم جدیدترین سروده‌های خود در وصف صادق آل محمد(ص) به محضر مولایشان عرض تسلیت و تعزیت کردند.

از عاشقان بی قرار صادق بن باقریم
این محفل ادبی در ابتدا با شعرخوانی علیرضا خاکساری؛ شاعر و مدیحه‌سرای جوان اهل بیت(ع) آغاز شد و  این شاعر آئینی ترجیع‌بندی زیبا و تاثیرگذار را تقدیم حاضران کرد.

در این مراسم همچنین یاسر رحمانی و رضا یعقوبی آل با اشعار و سروده‌های خود در سوگ شهادت امام صادق(ع) عرض ارادت خود را ساحت این امام مظلوم ابراز کردند.

در  شام شهادت ششمین اختر پرفروغ آسمان ولایت و امامت حرم مطهر رضوی یکپارچه عزا و ماتم بود.
 در این شب پر اندوه زائران و مجاوران گرد آستان کبریایی رضوی جمع شده‌اند تا تسلی بخش دل داغدار این امام رئوف و مهربان باشند.

دیگر خبرها

  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها "نقره‌داغ" می‌شوند
  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها نقره‌داغ می‌شوند
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس