Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@08:43:10 GMT

2 فوتی و 3 مسمومیت ناشی از گازگرفتگی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۵۹۹۵

عباس اولیاسمیع در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی تماس واصله به اورژانس 115 شهرستان همدان در خواست امدادرسانی به دو جوان حدود 30 ساله به اورژانس 115 اعلام شد.

وی تصریح کرد: متعاقب این تماس کد عملیاتی اورژانس در کوتاه‌ترین زمان در صحنه حاضر و تکنسین‌های اورژانس اقدام به بررسی و معاینات کردند که متاسفانه هر دو جوان دچار گازگرفتگی و مرگ محرز بوده اقدامات قانونی و اطلاع‌رسانی به پلیس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیاسمیع خاطرنشان کرد: طبق اظهارات ثبت شده در گزارش بیمارستان سینا، این دو جوان شب گذشته در ساختمان در حال مرمت به استراحت پرداخته و به علت انسداد مجرای لوله بخاری دچار گازگرفتی و فوت شده‌اند.

وی افزود: در حادثه دیگر نیز در روستای فرسفج از توابع تویسرکان 3 نفر بر اثر گازگرفتگی مسموم شده بودند که به علت اطلاع‌رسانی سریع از حادثه و اقدامات پیش‌بیمارستانی اورژانس 115 شهرستان تویسرکان هر 3 نفر زنده تحویل بیمارستان ولیعصر(عج) شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان تاکید کرد: توصیه موکد اورژانس 115 برای حفاظت از جان و حفظ سلامتی، رعایت اصول ساده استفاده از وسایل گرمایشی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه