Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@17:38:54 GMT

استیضاح ۴ وزیر در دستورکار مجلس+ اسامی وزرا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۶۲۴۸

استیضاح ۴ وزیر در دستورکار مجلس+ اسامی وزرا

رکنا: نماینده مردم سبزوار در مجلس از استیضاح ۴ تن از وزرای کابینه دوازدهم در مجلس خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار از استیضاح 4 تن از وزرای دولت دوازدهم از سوی تعدادی از نمایندگان خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی و نیز عدم همکاری و تعامل مناسب دولت با مجلس و همین‌طور عدم پاسخ مثبت به رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای دولت دوازدهم، مشکلات و مسائلی که برای کشاورزان، آموزش و پرورش، کارگران و عزل و نصب‌های سیاسی در وزارت کشور، روی داده، استیضاح 4 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و کشور در دستورکار مجلس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقایان کواکبیان و خدری پیشقراول استیضاح‌کنندگان وزیر کشور هستند که تاکنون 45 تن از نمایندگان این طرح را امضا جمع کرده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها اضافه کرد: طراح استیضاح وزیر کار، بنده هستم که 55 امضا برای آن جمع‌ کرده‌ایم که به هیئت‌رئیسه تحویل داده شده و از سوی هیئت‌رئیسه به کمیسیون اجتماعی ارجاع و به وزیر تعاون نیز ابلاغ شده است؛ در روز سه‌شنبه هفته آینده جلسه‌ای در کمیسیون اجتماعی بین استیضاح‌کنندگان و وزیر تعاون برگزار می‌شود که پیش‌بینی بنده این است که قانع نمی‌شوند و پس از آن به صحن ارجاع خواهد شد.

مقصودی در پایان خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر کشور حدود 60 امضا دارد؛ البته طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم روز گذشته در مجلس کلید خورده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، از رایزنی های نامزدهای ریاست مجلس با منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

بنابر گزارش ایرنا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین منتخبین مجلس دوازدهم در نشست‌هایی که داشته‌اند تصمیم گرفتند تا فراکسیونی سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل دهند و در واقع سنگ بنای چنین فراکسیونی در این نشست‌ها گذاشته شده است و تا زمانی که اسم نهایی برای این فراکسیون انتخاب شود و مابقی نمایندگان در دور دوم انتخابات مشخص شوند بنا شده نام این فراکسیون همان فراکسیون انقلاب اسلامی باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899200

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است