Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،همایش بزرگ و پرشور روز ملی ژیمناستک  شامگاه روز سه شنبه ۲۸ آذرماه با حضور مسئولین و جامعه ورزش کردستان و خانواده ها در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

در این همایش بیش از دو هزار نفر از مسئولین، پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی، خانواده ها و ورزشکاران روز ملی ژیمناستیک را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ورزشکاران نونهال و نوجوان دختر و پسر برنامه‌های ورزشی شامل حرکات زمینی ژیمناستیک، حرکات ریتمیک و نمایشی را در حضور خانواده های خود و مسئولین به اجرا در آوردند.

در پایان این همایش بزرگ و پرشور از سوی مدیرکل ورزش و جوانان و هیأت ژیمناستیک کردستان شریف یاوری کهن پیشکسوت و مرد تلاشگر ژیمناستک استان و پدرام زاهدی قهرمان رقابت های بین المللی در روز ملی این رشته ورزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

همایش بزرگ روز ملی ژیمناستک در سنندج برگزار شد

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد کرد .   الماسی گفت: یکی از اهداف برگزاری این‌مراسم ارتقاء امنیت غذا،نحوه مبارزه صحیح و به موقع با آفات غلات و همچنین انجام بیمه محصولات کشاورزی است.   وی گفت: در سال زراعی جاری حدود شش هزار هکتار گندم و حدودا پنج هزار هکتار جو در شهرستان نظرآباد کاشه شده است. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران