Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان ان، نتایج نظرسنجی روز گذشته این شبکه نشان داد محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با کاهش همراه بوده است. نتایج این نظرسنجی نشان داد فقط 35 درصد آمریکایی ها در کمتر از یک سال از ورود ترامپ به کاخ سفید، از عملکرد وی رضایت دارند.

این در حالیست که همین نظرسنجی در ماه مارس سال جاری میلادی حاکی از رضایت 45 درصدی مردم از عملکرد ترامپ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نظرسنجی «سی ان ان» نشان داد محبوبیت ترامپ در میان اعضای حزب جمهوری خواه 85 درصد است. این در حالیست که سطح محبوبیت وی در میان دموکرات‌ها فقط 4 درصد بوده است.

این بدترین میزان سطح محبوبیت یک رئیس جمهور در ماه دسامبر سال نخست ورود وی به کاخ سفید محسوب می شود. نتایج این نظرسنجی نشان داد 59 درصد آمریکایی ها اعلام کردند که از عملکرد ترامپ رضایت ندارند.

محبوبیت جورج دبلیو بوش، چهل و سومین رئیس جمهور آمریکا در سال نخست ورود به کاخ سفید 86 درصد بود. محبوبیت «جان اف کندی»، سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا و «جورج اچ دبلیو بوش»، چهل و یکمین رئیس جمهور این کشور در سال نخست ورود به کاخ سفید به ترتیب 77 درصد و 71 درصد بود.

«ریچارد نیکسون»، سی و هفتمین رئیس جمهور، «جیمی کارتر»، سی و نهمین رئیس جمهور، «بیل کلینتون»، چهل و دومین رئیس جمهور و «باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق آمریکا در یک سال نخست ورود به کاخ سفید، محبوبیتی حدود 50 درصدی داشتند.

همچنین رونالد ریگان، چهلمین رئیس جمهور آمریکا که پیشتر رکورددار کمترین سطح محبوبیت بود، در یکسال نخست ورود به کاخ سفید از رضایت 49 درصدی مردم برخوردار بود.

در نظرسنجی سی ان ان از 14 تا 17 دسامبر، از 1001 نفر به صورت تلفنی و یا با انجام مصاحبه پرسش شد.


انتهای پیام/

کاهش محبوبیت ترامپ بر اساس جدیدترین نظرسنجی به 35 درصد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر عصر امروز(شنبه) در این دیدار که در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشورهای آفریقایی، گفت: تهران در همین راستا علاقه مند است مناسبات خود را به صورت همه جانبه با کشورهای آفریقایی و بویژه بورکینافاسو گسترش دهد.
معاون اول رییس جمهور همچنین با ابراز خرسندی از بازگشایی سفارت بورکینافاسو در تهران در سال ۲۰۲۳ و استقرار سفرای دو کشور با بیان اینکه ظرفیت های خوبی برای ارتقاء مناسبات فی مابین وجود دارد افزود: امضای اسناد همکاری در نخستین اجلاس کمیسیون مشترک، مناسبات تهران – واگادوگو را وارد دوره جدیدی کرده که لازم است دو کشور روند اجرایی کردن این اسناد را تسریع کنند.
دکتر مخبر با تاکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران ناشی از پیشرفت در زمینه علم و تکنولوژی است تصریح کرد: ایران آمادگی دارد دستاوردها و پیشرفت های خود را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد و در این تعامل بر خلاف غرب و آمریکا که فقط به منافع خود می اندیشند، ایران منافع متقابل دو طرف را به صورت برد- برد مدنظر قرار میدهد.
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه گسترش روابط و مناسبات اقتصادی دو کشور نیازمند توسعه مراودات میان بخش خصوصی دو کشور است اظهار داشت: باید بستر همکاری بخش خصوصی دو کشور را فراهم کنیم که لغو روادید و تسهیل همکاری های بانکی از مهمترین ملزومات در این زمینه است.
نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با قدردانی از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران گفت: روابط دو کشور از سابقه خوبی برخوردار است و بورکینافاسو خواستار استفاده از توانمندیها و تجربیات ایران در عرصه های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان و علم و فناوری است.
وی با ابراز خرسندی از پیشرفت ها و دستاوردهای ایران در زمینه های مختلف، بر اراده جدی کشورش برای گسترش روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه