Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حمیدرضا مسعودی افزود: پس از نصب سکو، تولید گاز  از آن را به میزان روزانه 14 میلیون مترمکعب تا نیمه اسفند آغاز خواهیم کرد.

وی همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تهران ادامه داد: این فاز در بخش‌های سکو، خطوط لوله، پالایشگاه و حفاری در مجموع 77 درصد پیشرفت دارد.

مسعودی بیان کرد: اجرای خطوط لوله انتقال زیردریایی پایان یافته و اکنون عملیات تکمیلی آن در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری طرح توسعه فاز 14 میدان گازی پارس جنوبی با اشاره به نصب همه تجهیزات پالایشگاهی، گفت: راه اندازی واحدهای پشتیبانی یعنی واحدهای برق، آب، بخار و نیتروژن را در اولویت قرار دادیم و پیمانکار شبانه‌روزی در حال کار است.

طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی، با هدف تولید روزانه 56.6 میلیون مترمکعب گاز به وسیله چهار سکو در فاصله 105 کیلومتری ساحل کنگان و تبدیل آن به 50 میلیون مترمکعب گاز شیرین، 75 هزار بشکه میعانات گازی، 400 تن گوگرد در روز و یک میلیون تن اتان و یک میلیون تن گاز مایع (پروپان و بوتان) در سال در حال اجراست.

هم اکنون از24 فاز میدان پارس جنوبی، 18 فاز به بهره برداری رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا

(تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • (تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد