Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@17:32:58 GMT

محکومیت زمین‌خوار بزرگ پردیس به ۵۱ سال حبس

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۷۱۴۸

محکومیت زمین‌خوار بزرگ پردیس به ۵۱ سال حبس

سردسته باند زمین‌خواری در شهرستان پردیس تهران به ۵۱ سال حبس محکوم شد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، ایمان میرزازاده وکیل مدافع یکی از شکات پرونده زمین‌خواری در پردیس، اظهار کرد: فروش مال‌غیر، استفاده از اوراق مجعول، تصرف عدوانی، تهدید، اعمال نفوذ با سوء استفاده از روابط خصوصی با ماموران دولتی، جعل و اخلال در نظم و آسایش عمومی را از جمله عناوین اتهامی متهم اصلی این پرونده عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری افزود: متهم موصوف پس از برگزاری جلسات محاکمه در شعبه 1051 محاکم کیفری دو تهران، ضمن محکومیت به رفع تصرف از اراضی، با توجه به تعدد شکات و عناوین مجرمانه به تحمل 51 سال حبس و جزای نقدی معادل ١١ میلیارد و 370 میلیون ریال در حق دولت و معادل همین مبلغ در حق شکات محکوم شده است.

به گفته میرزازاده با اعتراض متهم به حکم صادره، پرونده به شعبه 31 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع شده که جلسه دادگاه تجدیدنظر، دوم دی ماه امسال برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران از برگزاری ۷ دادگاه بر خط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران خبر داد.

شفیعی با ذکر این مطلب که رسیدگی به هر ۷ پرونده در شعبه هفده این مجتمع با ریاست قاضی مهدی طیب‌لی انجام خواهد شد افزود: الزام به ایفای تعهد، ابطال سند رسمی، توقیف عملیات اجرایی، اعلام بطلان معامله، ابطال اجراییه، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، اعصار از پرداخت محکوم به، موضوعات دادگاه علنی این شعبه می‌باشند که به ترتیب از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان به مباحث قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند.

شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان