Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@11:39:35 GMT

فردا؛ آخرین مهلت بخشودگی جرایم رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۷۴۱۰

فردا؛ آخرین مهلت بخشودگی جرایم رانندگی

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت:فردا مهلت بخشودگی 2 برابری جرایم رانندگی به پایان می رسد. آفتاب‌‌نیوز : معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت:فردا مهلت بخشودگی 2 برابری جرایم رانندگی به پایان می رسد.

سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: فردا (پنج شنبه) آخرین مهلت بخشودگی 2 برابری جرایم رانندگی به پایان می رسد و رانندگان می توانند تا ساعت 24 فردا اقدام به پرداخت جرایم خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به اینکه این مهلت بخشودگی 2 برابری جرایم در قانون برنامه بودجه سال 96 به تصویب رسیده در نتیجه این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور گفت:رانندگان می توانند تا پایان وقت اداری با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و یا بانک ها و یا دستگاه های atm اقدام به پرداخت جرایم خود کنند.

سرهنگ جهانی ادامه داد: امکان پرداخت آنلاین جرایم هم در نظر گرفته شده است تا رانندگان با مراجعه به سایت rahvar120 و درج بارکد مندرج در پشت کارت ماشین،شناسه پرداخت دریافت کنند.

وی افزود: رانندگان می توانند با ارسال «vin»ماشین خود که در پشت کارت ماشین به صورت عمودی درج شده است و شامل عدد و حروف می شود به شماره 1101202020 ،شناسه پرداخت دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار تیمور حسینی گفت: قرار است اصلاحاتی در برخی از بند‌های این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.
­
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، افزود: در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی