Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:41:27 GMT

پژوهشگران برتر شهرستان تنگستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۷۶۲۰

پژوهشگران برتر شهرستان تنگستان تجلیل شدند

بوشهر - به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اهرم همایشی به این مناسبت و تجلیل از پژوهشگران برتر این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو امام‌جمعه اهرم در این آئین اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت آرمان‌های اسلامی است وحدت سیاسی و ایدئولوژیک هست، اینکه ما از این نظر با یک نگرش واحدی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شهید دکتر مفتح روحانی عالی مقامی که ۲۷ آذرماه در حیاط دانشگاه توسط منافقین کوردل به شهادت رسید و به خاطر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر که این مرد بزرگ در جهت وحدت حوزه و دانشگاه و آن روز شهادت این شهید عزیز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاشتند.

امام‌جمعه اهرم تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه به این معنی نیست که طلبه‌ها درس دانشگاه بخوانند و یا دانشجویان درس حوزه بخوانند، اگرچه اشکالی ندارد و خیلی از طلاب ما هم تحصیل‌کرده دانشگاه هستند و هم تحصیل‌کرده حوزه هستند، مهم این است که حوزه و دانشگاه در یک جهت حرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌ رضا جمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار کرد: آزاداندیشی تفکرات دانشجو و طلبه مبنای هردوی آن‌ها ولایت مداری بیانات مقام معظم رهبری است و یک قاعده اصلی برای همه ما است.

وی با اشاره به مبانی علمی و دینی در شهرستان تنگستان تصریح کرد: یکی از پیشرفت‌های ارزشمند تنگستان مسئله عالم پروری و دلاور خیزی این ملت است شما می‌دانید هر مجموعه‌ای ارزش و بزرگی آن به منابع انسانی است و این قبل از منابع مالی و امکانات آن است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • چگونه طلبه شویم؟
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد