Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: تحقیقات کاربردی در دانشگاه کمرنگ است و بدنه اصلی دانشگاه هر چه تحقیق می‌کند علی‌رغم اینکه چاپ و مورد تقدیر قرار می‌گیرد اما مشکلی از مشکلات استان برطرف نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد نوری سپهر در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار شد با اشاره به اینکه وضعیت بودجه در زمینه پژوهش خوب نیست اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی هر استان باید یک درصدی از بودجه خود را هزینه پژوهش کند که در سال 95 تا 96، 55 درصد این بودجه تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه در سال جاری منابع دارای مشکلات است، ادامه داد: نتیجه این اتفاقات این است که چراغ پژوهش خیلی روشن نیست و عملا تعطیل است.

وی با اشاره به جدیدالتاسیس بودن دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در زمینه چاپ مجله در دنیا رتبه 18 را کسب کرده است.

نوری سپهر با بیان اینکه ظرفیت استان و دانشگاه بسیار بالا است و ما نیاز به کمک داریم، تاکید کرد: در استان البرز زمینه درمان گسترده وجود دارد و بیش از صد هزار مترمربع بنا در زمینه پزشکی و بیمارستان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات کاربردی در دانشگاه کمرنگ است و بدنه اصلی دانشگاه هرچه تحقیق می‌کند علی رغم اینکه چاپ و مورد تقدیر قرار می‌گیرد، اما مشکلی از مشکلات استان برطرف نمی‌کند، عنوان کرد: در بحث تحقیقات کاربردی استقبال خوبی از سوی همکاران دانشگاه وجود ندارد.

انتهای پیام/

R41451/P1357/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی