Web Analytics Made Easy - Statcounter


نماینده مردم محلات در مجلس از لاریجانی خواست برای رفع آلودگی هوا نشست اظطراری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی امتداد نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 29 آذر) قوه مقننه در تذکری شفاهی با بیان اینکه مشکل آلودگی هوا منجر به تعطیلی پی در پی و آسیب‌های جانی، روانی و مالی به کشور شده است، گفت: مسئولان مربوطه اقدامی در این زمینه انجام نمی دهند و  چاره‌اندیشی در این زمینه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جالب است که فقط برخی از آقایان به جای آنکه مشکل آلودگی هوا را مدیریت کنند می‌گویند که باید دعا کنیم.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: باید به این مسئولان گفت که ما این دعا را از قبل هم بلد بودیم؛ چطور قبلاً می‌گفتید که آقای فلانی و بنزین تولید داخل موجب آلودگی هوا شده است اما الان که مدیریت تغییر کرده و بنزین را هم وارد می‌کنید به طوریکه روزانه 10 میلیون لیتر وارد می‌شود باز هم شاهد آلودگی هوا هستید.

حجت الاسلام سلیمی  با خطاب قرار دادن علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، خواستار پاسخگویی مسئولان در این زمینه شد و اعلام کرد  نشستی فوق‌العاده برای حل مشکل آلودگی هوا باید برگزار شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس