Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماهنگ ابناء الشمس به شخصیت رهبر جریان مقاومت در جهان اسلام می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، نماهنگ ابناء الشمس یکی از آثار فاخری است که با همکاری میان کشورهای مختلف اسلامی ساخته شده است.

این نماهنگ با مشارکت و همکاری میان دو مؤسسه فرهنگی ایرانی و لبنانی (مأوا و میم) تولید شده و روایتی است که در 5 کشور اسلامی می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماهنگ ابناءالشمس به شخصیت امام خامنه‌ای به عنوان رهبر جریان مقاومت در جهان اسلام و نقش تعیین‌کننده و استراتژیک ایشان در معادلات منطقه‌ای و محور مقاومت و همچنین شکست تروریست‌های داعش می‌پردازد.

آهنگ‌سازی این اثر را یکی از آهنگسازان مطرح جهان عرب به نام زیاد پطرس بر عهده داشته و محمد صفی‌‌الدین خواننده لبنانی آن‌را خوانده و کامل حرب نیز کارگردان لبنانی این نماهنگ است.

انتهای پیام/

R1011117/P1439/S4,38/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، سیدمحمدرضا مرتضوی معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در یادداشتی نوشت: فریاد شادی برادران فلسطینی حین عبور موشک های عملیات «وعده صادق»، به همان میزان فرح آفرین و مسرت بخش بود که اصابت آن موشک‌ها به اهداف تعیین شده در اراضی اشغالی. شاید امت اسلامی هیچ زمان مانند اکنون به یکدیگر نزدیک نشده بود.

امروز می‌توان ادعا کرد امت اسلامی در حال چیدن میوه از شجره مبارکه وحدت کلمه است. چنانکه شیعیان ایران، لبنان، عراق و یمن، درد و رنج عزیزان اهل سنت فلسطین را درد و رنج خود و اهل سنت فلسطین نیز، توفیق سپاهیان شیعه ایران در حمله به رژیم صهیونیستی را موفقیت خود می‌دانند.

اکنون همین اتفاق مبارک را در عراق، لبنان، سوریه، یمن و حتی افغانستان و سایر کشورهای اسلامی نیز شاهد هستیم. البته برخی کشورهای اسلامی هستند که دولت‌های‌شان در این میان با نوعی محافظه کاریِ عافیت طلبانه عمل می‌کنند یا اساسا همچنان طرف دشمنان جبهه مسلمین ایستاده‌اند اما خود آن دولت‌ها نیز می‌دانند که حساب ملت‌های‌شان از آنها جدا است. امروز یکی بودن قلوب مسلمین جهان را می توان نظاره کرد و اساسا توفیق عملیات «وعده صادق» جز با حمایت گسترده افکار عمومی مسلمانان در سراسر منطقه و بلکه جهان امکان‌ پذیر نبود.

البته نقش رژیم صهیونیستی را نیز در به وجود آوردن این وحدت در میان مسلمین نباید نادیده گرفت. آنها با حماقت‌های متعدد و جنایت‌های متوالی‌شان، زمینه بسیار مناسبی برای نزدیک کردن دل‌های مسلمانان در سراسر جهان فراهم کردند و حتی علاوه بر آن توانستند افکار عمومی جهان – حتی در میان غیر مسلمانان‌ را بر علیه خود بسیج کنند.

اما نکته‌ای که همواره باید در نظر داشته باشیم این است که همیشه مسئله به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که امروز افرادی در رژیم صهیونیستی برسر کارند که به بلاهت مشهورند و اکنون هم به واسطه ضربه کاری و محکمی که در عملیات طوفان‌الاقصی خورده، گیج‌تر از هر زمان دیگری است. لذا طبیعتا رفتارهایی دارد که امت اسلامی را علیه خود بسیج کند. اما توجه به این نکته ضروری است که دشمن همیشه در این سطح از حماقت و بلاهت نیست و ممکن است در شرایط دیگر یا توسط افراد عاقل‌تر، سنجیده‌تر و پیچیده‌تر از این روزها عمل کند. به طوری که بتواند موفق شود در میان امت اسلامی با مذاهب مختلف و ملیت‌های گوناگون انشقاق ایجاد کند.

لذا بر ما است که از عموم ناکامی‌ها و کامیابی‌ها در طول همه سال‌های گذشته درس عبرت و وحدت بگیریم و قدر نعمت بزرگی که اکنون به دست آورده‌ایم و بابتش هزینه بسیار داده‌ایم را بدانیم و برای توسعه آن از هیچ تلاشی مضایقه نکنیم. انشاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد بلوغ بیشتر جامعه اسلامی – خاصه برخی دولت‌های کشورهای اسلامی که هنوز به وحدت کلمه و محور مقاومت نپیوسته‌اند – باشیم که پیروزی در گروی اتحاد و اتفاق است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
  • جریان جبهه مقاومت پشتوانه جمهوری اسلامی است
  • حمله به مواضع اسرائیل ایجاد صلح و امنیت در کشورهای منطقه است
  • صدور پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان 
  • با حکم رهبر انقلاب؛ تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب شد
  • پاسخ کوبنده سربازان اسلام به رژیم صهیونیستی بجا و مورد حمایت است‌
  • ابلاغ پیام امام خامنه‌ای به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ + تصاویر