Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:03:05 GMT

اعلام اسامی فیلم‌های کوتاه جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۹۸۹۹

اعلام اسامی فیلم‌های کوتاه جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری فارس، اسامی فیلم‌های کوتاه داستانی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. «مارلون» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی درناز حاجی‌ها، «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام حاج ایوان لو(ارک) و تهیه‌کنندگی مدرسه ملی سینمای ایران و برادران ارک، «وقت ناهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی و تهیه‌کنندگی حلقه فیلمسازان بی کلام گلوب و علیرضا قاسمی و «فاش» به کارگردانی احسان مختاری و تهیه‌کنندگی بهنام عابدی و حامد حسینی سنگری چهار فیلمی هستند که برای شرکت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آئین نامه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، هیأت داوران از میان نامزدهای بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشن مستقل فیلم‌های کوتاه خانه سینما (حداکثر 10 فیلم) که مدت زمان هر فیلم کمتر از 15 دقیقه باشد یک فیلم را به عنوان فیلم برگزیده انتخاب و سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه را به کارگردان آن فیلم اهداء خواهند کرد.

شرکت این چهار فیلم در جشنواره سی و ششم، به نوعی بازگشت سینمای کوتاه به جشنواره فیلم فجر پس از دو سال دوری است.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده از 12 تا 22 بهمن 96 برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، شش نمایش دیگر با مضامین فرهنگ رضوی و با هماهنگی دبیرخانه جشنواره، در شهر محل تولیدشان، این رویداد را همراهی می‌کنند.

مطابق این گزارش، شش نمایش که همزمان با هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی اجرا خواهند شد به این شرح معرفی شدند:

۱. نمایش «سنجاب» نوشته لیلا روغنگیر قزوینی و کارگردانی مهدی روز بهانی از ۱۳ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود.
۲. نمایش «الو سلام» نوشته مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی قباد دارابی در روز‌های ۲۵ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه در پلاتو الغدیر شهر اسلام‌آباد غرب به صحنه می‌رود.
۳. نمایش «پانما» نوشته مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی لیلا مهدی آبادی از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تئاترشهرِ شهر کرمانشاه به صحنه می‌رود.
۴. نمایش «پیچ کمر» نوشته و به کارگردانی سید محید میر حسینی از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در آمفی تئاتر پروفسور حسابی شهر تفرش به صحنه می‌رود.
۵. نمایش «دست‌های سرخ» نوشته سیدحسین فدای حسین و کارگردانی سیدرضا رفیعی از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در پلاتو حسین پناهی شهر یاسوج به صحنه می‌رود.
۶. نمایش «سفر سوزن‌بان» نوشته مهدی صالحیار و به کارگردانی علی مجیدپور، همزمان با دهه کرامت در تئاتر شهر شهر تبریز به صحنه می‌رود.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، بخشی از بیست ویکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) به ریاست فرهاد قائمیان است که با محوریت اجرای عمومی آثار در شهر‌های محل تولید، از اواخر فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و اخبار آن بر روی وب سایت جشنواره به نشانی www.shamstoos.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند