Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:02:07 GMT

تاخیر در ورود پروازهای تهران به فرودگاه مشهد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۰۲۹۲

تاخیر در ورود پروازهای تهران به فرودگاه مشهد

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پروازهای ورودی امروز از تهران به مشهد با تاخیر روبرو بود و همین امر سبب تاخیر برخی پروازها در فرودگاه مشهد شد.

حسن جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح تا ظهر امروز 29 آذر پنج پرواز فرودگاه مشهد با تاخیر حدود یک ساعت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علت این تاخیر را وجود مشکل در فرودگاه مهرآباد و تاخیر در پروازهای ورودی از مقصد تهران اعلام و بیان کرد: این موضوع نارضایتی و سرگردانی برای مسافران نداشت و هم اکنون پروازها طبق روال در حال انجام است.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که بطور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرتها روزانه تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی

سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عملیات اعزام زائران عمره مفرده از دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه اغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و عملیات برگشت زائران هم از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: در این بازه زمانی در سراسر کشور ۵ هزار و ۷۲۰ زائر عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۵۰ درصد این زائرین در قالب ۲۲ پرواز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم خواهند شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از زائرین عمره مسن هستند خدمات ویژه‌ای از نظر ویلچر و تکریم زائرین در فرودگاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون زائر به عتبات عالیات و امامن مقدسه از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) سفر خود را انجام دادند.

چلندری در خصوص وضعیت تاخیر پرواز‌ها گفت: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های هواپیمایی انجام شده، اما تاخیرات دو بخش است بخشی مربوط به تاخیرات عملیانی است و بخشی دیگر مربوط به شرایط جوی است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تاخیر پرواز مربوط به شرایط جوی را کاری نمی‌توان کرد، اما تاخیر‌های عملیاتی هماهنگ شده از هواپیمای جایگزین استفاده شود.

وی گفت: اگر پروازی تاخیر داشته باشد در ترمینال سلام ظرفیت استراحت حدود هزار نفر فراهم است و اگر تاخیر بیشتر از ۶ ساعت شود قطعا به هتل انتقال پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه آغاز می‌شود
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت