Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی شرکت مخابرات به وجود بیش از 30 میلیون مشترک تلفن ثابت در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: بروز برخی اشکال ها در قبض مشترکان با توجه به این حجم طبیعی است، گرچه رفع اشکال هم به سرعت انجام می شود.

«محمدرضا بیدخام» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: مشترکان تلفن ثابت در تهران بیش از هشت میلیون نفر هستند که برخی مواقع بروز اختلاف یا اشکال در قبض های آنان موجب نارضایتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تلاش شرکت مخابرات کاهش این اشکال ها است اما بروز آنها غیر طبیعی نیست.
سخنگوی شرکت مخابرات ادامه داد: این شرکت مصمم به رفع نواقص است و مشترکان نیز مشکلات را به سامانه اطلاع رسانی این شرکت اعلام کنند در اسرع وقت پیگیری و رفع خواهد شد.
وی آدرس www.thi.ir سامانه مخابرات را برای اعلام نظرات مشترکان معرفی کرد.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال به 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره رسید. این رقم تا پایان پارسال 30 میلیون و 506 هزار و 633شماره بود.
تلفن های ثابت کشور در بازه زمانی اسفند 1395 تا پایان خردادماه امسال 83 هزار و 690 شماره افزایش داشت.
شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان خردادماه امسال نیز به 10 میلیون و 281 هزار و 423 رسید. این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال 9 میلیون و 408 هزار و 23 مشترک بود.
اقتصام*2078* 3065* 6075
مصاحبه: محمد مهدی بهرامی** انتشار: زهرا هجینی نژاد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه

قطر و مصر به دلیل روابط خوبی که با طرف‌های فلسطینی و آمریکا دارند از اصلی‌ترین میانجیگران برای پایان بخشیدن به جنگ غزه محسوب می‌شوند. با این حال، معضل اصلی که باعث عدم رسیدن توافق طرفین برای استقرار آتش بس دائمی و تبادل اسرا می‌شود، کابینه افراطی رژیم صهیونیستی است. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه قطر امروز (سه شنبه) از تماس تلفنی شیخ تمیم حمد آل ثانی، امیر این کشور با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر پیرامون جنگ غزه خبر داد. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: رهبران دو کشور طی این تماس تلفنی پیرامون پیشرفت در گفتگو‌ها درباره جنگ غزه و میانجیگری مشترک به منظور اطمینان از رسیدن به یک توافق آتش بس پایدار رایزنی کردند. 

ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه به منظور جلوگیری از بروز قحطی از دیگر محور‌های گفتگوی رهبران دو کشور بود. 

شیخ تمیم طی این تماس بر ضرورت تشدید تلاش‌های میانجیگرانه با همکاری شرکای منطقه‌ای و بین المللی به منظور پایان بخشیدن به تهاجم اسراییل به غزه تاکید کرد. 

دو طرف در پایان بار دیگر خواستار استقرار هر چه سریعتر آتش بس در غزه، آزادی اسرای صهیونیست، و ورود گسترده کمک‌های بشردوستانه به این باریکه به منظور جلوگیری از بروز قحطی پافشاری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان