Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اسد الله احمدی مسئول ستاد برگزاری مراسم افتتاحیه و نماینده خیر محترم "حاج ابراهیم احمدی" با اعلام این خبر افزود: مجموعه ورزشی چند منظوره "مرحوم ابوالفضل احمدی" در روستای سفیدکمر با حضور جمعی از ستاره‌های پیشکسوت ورزش و هنر همچون حمید استیلی، عباس الیاسی، هادی طباطبایی، مهدی مناجاتی، محمدرضا حیدریان، پایان رافت ، علی مسعودی، محمد سیانکی، سیاوش مفیدی، علی صالحی، علی مشهدی و با حضور دکتر غلامحسن تقی نتاج رئیس بانک قوامین و سفیر ژاپن در ایران و همچنین آقایان : جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، سالک مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایجرود، نماینده وزارت ورزش و جوانان، بیات فرماندار ایجرود،قزلباش بخشدار شهر حلب، حاج ابراهیم احمدی خیر محترم، مسئولان ادارات شهرستان ایجرود، حلب و مردم روستاهای اطراف افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : زمین مجموعه و ملحقات بعدی آن به مساحت  ۱۸۰۰ مترمربع می باشد که توسط چندین نفر از خیرین محترم روستا جهت احداث مجموعه ورزشی اهدا شده است . ساخت مجموعه از نیمه دوم سال ۹۴ آغاز و در شهریور ماه ۹۶ به پایان رسیده است.

احمدی خاطرنشان‌کرد: عرض سالن ورزشی ۱۸ متر و طول آن ۶۶ متر بوده و مساحت کل سالن هم ۱۲۰۰ مترمربع است.

در ساخت این مجموعه سعی شده از بهترین مواد استفاده شود و هزینه‌ای بالغ بر ۸۲۰ میلیون تومان صرف احداث این مجموعه شده است.

این مجموعه ورزشی دارای یک سالن بزرگ با امکان بازی فوتسال ، والیبال و هندبال بوده و با نصب تجهیزات امکان بازی بسکتبال و انجام کشتی هم مقدور خواهد بود. ضمن اینکه با توجه به وجود فضای مناسب امکان استفاده از بازیهای پینگ پنگ ، فوتبال دستی و بیلیارد فراهم است.همچنین اطاق نگهبانی ، دو اطاق رختکن ، سالن بدنسازی و سرویس و دوش از دیگر امکانات مجموعه میباشد

مسئول ستاد برگزاری مراسم افتتاحیه در ادامه در خصوص سایر اقدامات خیر محترم جناب آقای حاج ابراهیم احمدی  گفت : پروژه آبرسانی ، آسفالت ، تعمیر و رنگ آمیزی مدرسه ، مسجد و نانوائی ، کمک به هزینه های مراسم مسجد، کمک به هزینه ساخت خانه بهداشت و کمک به هزینه های مدرسه و دانش آموزان و اخیرا اعزام افراد بالای ۵۰ سال روستا به کربلای معلی توسط  این خیر بزرگوار انجام شده است ، ضمن تشکر و قدردانی از خیر عزیز ،خداوند متعال را شاکریم از اینکه چنین نعمت بزرگی را به ما عنایت فرموده است. غفران الهی برای مرحوم ابوی و اخوی ایشان و سلامتی و طول عمربرای خودشان از درگاه خداوند مسئلت داریم

وی هدف خیر محترم از افتتاح چنین مجموعه ای در کنار مسجد و مدرسه ، تکمیل امکانات رفاهی مادی و معنوی روستا و تشویق جوانان به ورزش و دوری جستن از انواع بیماریها از قبیل اعتیاد دانست  و افزود :   اکثرا امکانات رفاهی عمرانی روستای سفیدکمر توسط خیرین روستا ساخته شده است که از این جهت روستای سفیدکمر در مقام اول در منطقه قرار دارد و این موضوع میتواند الگوئی برای دیگر روستاها  باشد.

گفتنی است در  این مراسم همچنین  دیدار دوستانه‌ای بین تیم ورزشکاران و هنرمندان با تیم فوتسال روستای سفید کمر برگزار که با نتیجه برابر ۳-۳ به پایان رسید.

همچنین در این مراسم دو لوح تقدیر و تشکر از طرف فرماندار وتربیت بدنی شهرستان ایجرود و اهالی، شورای اسلامی، دهیاری و پایگاه بسیج روستای سفید کمر به خیر محترم جناب آقای حاج ابراهیم احمدی اهدا شد.

لازم به یادآوری است که سال گذشته هم جناب آقای حاج ابراهیم احمدی بعنوان برترین خیر ورزش یار استان زنجان انتخاب و لوح تقدیری از طرف وزیر محترم ورزش و جوانان دریافت کردند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران

همشهری آنلاین - مهدی اسماعیل پور: علاوه بر سوله‌های ورزشی الزهرا، شهرداری تهران به دنبال توسعه و گسترش مجموعه‌های ورزشی ویژه زنان است و در گام نخست ۵ مجموعه جدید ورزشی ویژه زنان به زودی در شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۱۶ مجموعه

در همین رابطه نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان خبر داد و گفت: « این ۵ مجموعه تا پایان اردیبهشت ماه در شهر تهران افتتاح می‌شود.»

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که پیش از این در اختیار پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است تا پس از تکمیل و بهره برداری به ورزش زنان تهرانی اختصاص داده شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۲۰ مجموعه

عبادتی در ادامه از اضافه شدن چند مجموعه ورزشی دیگر به ورزش زنان در آینده خبر داد و افزود: «برنامه ریزی و هدف گذاری اصلی این است که تعداد مجموعه‌های ورزشی اختصاصی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند. همان طور که اشاره شد درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد. در همین رابطه چند مجموعه ورزشی دیگر شناسایی شده و درحال پیگیری کارهای مربوط به بازپس گیری آنها از پیمانکاران هستیم که پس از نهایی و قطعی شدن کار، آنها نیز در زمان خودش اطلاع رسانی خواهد شد.»

توسعه ورزش زنان در سال ۱۴۰۳

مرجان میرزایی قاضی، معاون ورزش زنان سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در خصوص افزایش مجموعه های ورزشی ویژه زنان، با استقبال از این موضوع گفت: «با افزایش این مجموعه‌های ورزشی قطعا شاهد افزایش تعداد زنان ورزشکار در شهر تهران خواهیم بود. از طرف دیگر وجود مادر و زن ورزشکار در یک خانواده باعث می شود تا تمام اعضای خانواده تشویق و ترغیب به ورزش و فعالیت های ورزشی شوند. در رویدادهای ورزشی هم رشته‌های ورزشی به شکل انتخاب و طراحی شده اند که تمام زنان از نو نهال تا سالمند بتوانند در آن مشارکت کنند.»

میرزایی در ادامه افزود: «یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۳ برای توسعه ورزش زنان افزایش ایستگاه‌های ورزش مخصوص آنها و توسعه ایستگاه‌های ورزشی عصرگاهی است تا با توجه به رایگان بودن این موضوع، زنان شاغل هم بتوانند از این فرصت استفاده کنند. درحال حاضر تعداد ایستگاه های ورزشی زنان شهر تهران ۵۷۰ ایستگاه است که امسال به ۶۳۰ ایستگاه افزایش پیدا می کند. ایستگاه های عصرگاهی ۶۵ تا ۶ عصر، یا ۶ تا ۷ عصر است.»

کد خبر 846782 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران ورزش زنان تهران ورزش پایتخت ورزش همگانی زنان

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد