Web Analytics Made Easy - Statcounter


تهران- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: امتحانات دانش آموزان شهرستان های استان تهران معوق نمی شود.

خلیلی، در گفتگو با امتداد نیوز با بیان این که تعطیلی های آلودگی هوا در این هفته خللی در برنامه آموزشی مدارس شهرستان های استان تهران ایجاد نکرده است، اظهار داشت: به این دلیل امتحانات دانش آموزان در شهرستان های استان تهران معوق نشده و در زمان از پیش تعیین شده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: چنانچه تعطیلی های دیگری در آینده داشته باشیم که در بودجه بندی کتاب ها تاثیر گذار باشد، امکان تصمیم گیری های دیگر و تعویق امتحانات وجود دارد، اما در حال حاضر امتحانات معوق نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، مدارس شهرستان های استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری به دلیل آلودگی هوا تعطیل بوده است.

true برچسب ها : اداره کل آموزش و پرورش تهران اصغر خلیلی امتحانات پایان ترم true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقای سطح معدل دانش‌آموزان در استان نیازمند ارتقای علمی معلمان و همکاری دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز دوشنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۷۲ هزار نفر در سال تحصیلی آینده جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند، به دلایل اُفت معدل دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: یکی از دلیل اُفت معدل دانش‌آموزان استان، حضور پیدا نکردن دانش‌آموزان پایه دوازدهم پس از تعطیل‌های نوروز که یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش معدل دانش آموزان استان، همین موضوع است.

وی افزود: برای اینکه معدل دانش‌آموزان را در سطح استان بالا ببریم، نیازمند همراهی خانواده‌ها هستیم و بدون حضور و مشارکت خانواده‌ها امکان ارتقای کیفیت آموزشی وجود ندارد و از خانواده‌ها می‌خواهیم همراهی کنند و به کمک آموزش و پرورش بیایند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: متأسفانه برخی از اولیا بنا بر سنت‌های گذشته خیلی مقاومت می‌کنند و به همین خاطر یکی از معضلات ما در استان این است که بعضی از خانواده‌ها هنوز مقاومت می‌کنند و اطلاع ندارند دانش‌آموزان پایه دوازدهم ۵۰ درصد کنکورشان، مربوط به معدلشان است.

وی تصریح کرد: پس حضور در کلاس و معدل دانش‌آموز نقش بسیار تأثیرگذار و بی‌بدیلی دارد، بنابراین حضور در کلاس‌های درس و آزمون‌های شبه‌نهایی که به صورت کشوری برگزار می‌شود، بسیار مهم است.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: پنجشنبه‌های طلایی تکمیل کننده همین موضوع است و بحث ارتقای دانش معلمان و در راستای توانمندسازی معلمان و کلاس‌های فوق برنامه برای دانش‌آموزان است.

وی افزود: این مهم یک برنامه تحولی و یک ابتکار استانی است که امید است بتوانیم با پنجشنبه‌های طلایی تحولی را در آموزش استان ایجاد کنیم اما مشروط به همکاری و همراهی خانواده‌هاست.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمادگی برای برپایی امتحانات نهایی بسیار مهم است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری امتحانات نهایی بهره ببریم و پایه‌های دهم و یازدهم در سال‌جاری به صورت نهایی برگزار می‌شود و خانواده‌ها باید در جریان باشند که استرسی به دانش‌آموزان در این مدت امتحانات وارد نشود.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه ما مقدمه این کار را در امتحانات نوبت اول اجرا کردیم و به صورت هماهنگ استانی و شهرستانی امتحانات نوبت اول را برگزار کردیم.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: امتحانات شبه‌نهایی، تمرینی برای دانش‌آموزان جهت داشتن آمادگی در امتحانات خردادماه است.

وی افزود: آزمون‌های شبه‌نهایی کشوری ویژه پایه‌های دهم و یازدهم تمام رشته‌ها و پایه‌های تحصیلی در واقع تمرینی برای امتحانات نهایی در خرداد است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات شبه‌نهایی کشوری پایه‌های دهم و یازدهم این چهار رشته در روزهای بیست‌وهفتم فروردین و بیست‌ونهم فروردین و نیز روزهای اول و چهارم اردیبهشت هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن امتحانات نهایی و تأثیر سوابق تحصیلی بر کنکور، تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر و آماده‌سازی ذهنی دانش‌آموزان استان برای امتحانات نهایی خرداد و هم در دی سوالات هماهنگ استانی و شهرستانی و هم در کنار آن امتحانات شبه‌نهایی برگزار کرده و خواهیم کرد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: امتحانات هر سه پایه مقطع متوسطه دوم به صورت نهایی و هماهنگ کشوری برگزار می‌شود، سوالات مفهومی به شکل مفهومی و استاندارد است و دانش‌آموزان باید مطلب درسی را بخوبی بخوانند و استنباط و تحلیل خوبی از سوالات طراحی شده برای پاسخ داشته باشند.

کد خبر 744774

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها